  • 11. Data: 2004-03-25 12:46:52
    Temat: Re: jak szybko rozwód????
    Od: "ananke" <a...@w...pl>

    U mnie trwało krótko:
    1- rozprawa pojednawcza
    2- rozprawa zakończona wyrokiem sądu
    Uprawomocnia się to 21 dni.
    I po wszystkim.

  • 12. Data: 2004-03-25 16:54:15
    Od: "Xeite" <x...@o...pl>

    bosz wrote:

    > Napisac o orzeczenie rozwodu bez orzekania o winie,
    > ze nastapil rozklad pozycia zupelny i trwaly,
    > nie ma dzieci wiec nie ucierpia...
    > i po drugiej sprawie macie rozwod...

    Dokladnie,

    1 rozprawa jest pojednawcza wtedy trwa z 18minut pytania zadawane przez
    sedziego banalne, potem zwykle nastepna rozprawa jest za 6miesiecy, rowniez
    jest to formalnosc, i trwa podobnie dlugo.

    --
    XeitE
    "And if you gaze for long into an abyss,

  • 13. Data: 2004-03-25 17:52:29
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Kyniu' wyklawiaturzył/a w niusie
    1b3c93db7djwl.p7es931050rg$....@4...net taką oto treść:

    | Tyle że po pierwszej, ugodowej, będzie spora przerwa - nie liczyłbym
    | na krótszą niż pół roku. Po znajomości trzy miesiące.

    Zlozyc wniosek o zaniechanie posiedzenia pojednawczego:-)

    hint: 437 kpc

    ->piotr

  • 14. Data: 2004-03-25 22:08:28
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 25 Mar 2004 18:52:29 +0100, na pl.soc.prawo, [ piotr sut ] napisal(a):

    > Zlozyc wniosek o zaniechanie posiedzenia pojednawczego:-)
    > hint: 437 kpc

    Rozróżnić należy przeszkody mogące uzasadnić odroczenie posiedzenia
    pojednawczego w celu kontynuowania próby pojednania od definitywnej
    rezygnacji z przeprowadzenia tego posiedzenia. Zaniechanie może wchodzić w
    rachubę tylko w wypadku istnienia trwałego stanu, a nie przemijających
    przeszkód, możliwych do pokonania. Naruszenie przepisu art. 437, w tym
    także w zakresie dotyczącym ustalonych przeszkód, może stanowić przedmiot
    zarzutów apelacyjnych.

    Generalnie praktyka w tym temacie jest dość zniechęcająca i sąd będzie
    dążył do spełnienia tego warunku, co tylko przeciągnie procedurę.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 15. Data: 2004-03-25 23:01:30
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Kyniu' wyklawiaturzył/a w niusie
    dyziq6cdt5p0$....@4...net taką oto treść:

> [...]
    | art. 437, w tym także w zakresie dotyczącym ustalonych przeszkód,
    | może stanowić przedmiot zarzutów apelacyjnych.

    Ladnie napisane. To Twoje, czy jakies orzeczenie/literatura?

    | Generalnie praktyka w tym temacie jest dość zniechęcająca i sąd będzie
    | dążył do spełnienia tego warunku, co tylko przeciągnie procedurę.

    I ja wiem i Ty wiesz, ze da sie to wykonac:-)

    Jesli jednak chodzi przede wszystkim o szybkosc postepowania, to raczej bym
    sie zdal na _dobrego_ adwokata.

    ->piotr

  • 16. Data: 2004-03-26 11:17:16
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 26 Mar 2004 00:01:30 +0100, na pl.soc.prawo, [ piotr sut ] napisal(a):

    > Ladnie napisane. To Twoje, czy jakies orzeczenie/literatura?

    A dziekuje. Cytat (a raczej esencja) z literatury.

    > Jesli jednak chodzi przede wszystkim o szybkosc postepowania, to raczej bym
    > sie zdal na _dobrego_ adwokata.

    Dobrego znaczy sie majacego dobre kontakty w sadzie.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 17. Data: 2004-03-26 12:22:50
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    [ piotr sut ] wrote:

> [...]
    >
    > I ja wiem i Ty wiesz, ze da sie to wykonac:-)
    >
    > Jesli jednak chodzi przede wszystkim o szybkosc postepowania, to raczej

    Mysle, ze "koszty uzyskania szybkosci" sa zniechecajaco wysokie

    Boguslaw

  • 18. Data: 2004-03-26 13:33:00
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Kyniu' wyklawiaturzył/a w niusie
    1amc9990x0liu$....@4...net taką oto treść:

    | Dobrego znaczy sie majacego dobre kontakty w sadzie.

    O wlasnie:-)

    ->piotr