  • 1. Data: 2005-02-09 20:21:53
    Temat: jak rozwiązać umowę o pracę na czas określony???
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Witam,
    Sprawa wydawałoby się błacha a jakoś nic nie mogę znaleźć. Jestem
    zatrudniony na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Z różnych
    powodów chcę się rozstać z pracodwacą i właśnie chciałem napisać
    wypowiedzenie, wziąłem KP do ręki i ...
    Art 32 - rozwiązanie umowy zawartej na okres próbny lub czas nieokreśony
    (słowa nie ma o czasie określonym)
    art 33 - nie mam takiego zapisu w umowie
    art 33'1 - nie dotyczy
    i koniec!
    Czy to znaczy, że nie mam jak tej umowy wypowiedzieć i jestem skazany na nią
    do końca czasu jej obowiązywania???
    NIE CHCE!!! POMOCY!!!
    Gdzie jest mój błąd? Jak (na podstawie jakich artykułów) mogę taką umowę
    wypowiedzieć i w jakim trybie?
    Będę szczerze zobowiązany za pomoc

    --==<< Scottos >>==--

  • 2. Data: 2005-02-09 20:31:48
    Temat: Re: jak rozwiązać umowę o pracę na czas określony???
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Scottos napisał:

    > art 33 - nie mam takiego zapisu w umowie

    To wiele komplikuje. Pozostaje rozwiazanie na mocy porozumienia stron (w
    imie niepisanej zasady, "z niewolnika nie ma pracownika), o ile
    pracodwca sie na to zgodzi.
    A wypowiedziec jej nie mozesz (ani pracodowca).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-02-09 20:32:13
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    Pozostaje Ci porozumienie stron.

    Pozdrawiam
    Anducha

  • 4. Data: 2005-02-09 20:46:22
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie na to zgodzi.
    > A wypowiedziec jej nie mozesz (ani pracodowca).

    Szczerze mówiąc tak myślałem, ale pracodawca może wypowiedzieć Umowę bez
    okresu wypowiedzenia jak się o to postaram :)

    Dziękuję za pomoc!

    --==<< Scottos >>==--

  • 5. Data: 2005-02-09 21:05:51
    Od: PINTO <d...@g...pl>

> [...]

    > Szczerze mówiąc tak myślałem, ale pracodawca może wypowiedzieć Umowę bez
    > okresu wypowiedzenia jak się o to postaram :)

    Moi różni pracownicy nie byli tacy honorowi!. Na drugi dzień ich nie
    było i po sprawie......dostali plamę ad akta, ale co im tam.

    W twoim wypadku "postaranie się" to chyba będzie gorsze rozwiązanie.
    Należy pójść i powiedzieć że wkrótce się zwalniasz i zapytać, co
    proponuje? Tak będzie fair.

  • 6. Data: 2005-02-10 10:18:10
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "Scottos" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Szczerze mówiąc tak myślałem, ale pracodawca może wypowiedzieć Umowę bez
    > okresu wypowiedzenia jak się o to postaram :)

    Powiedz, ze ze względow zdrowotnych prosisz o porozumienie stron, bo czeka
    cie dlugie zwolnienie, a nie chcesz firmy narazac na koszty - jak sie nie
    zgodzi, bierz lewe zwolnienie.

    p.
    W,

  • 7. Data: 2005-02-10 15:43:53
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    Wirtualna wrote:

    > Powiedz, ze ze względow zdrowotnych prosisz o porozumienie stron, bo czeka
    > cie dlugie zwolnienie, a nie chcesz firmy narazac na koszty - jak sie nie
    > zgodzi, bierz lewe zwolnienie.

    namawiasz do popełnienia przestępstwa?

    no nieźle, ta grupa jest coraz lepsza.

    --