  • 1. Data: 2002-08-14 08:15:12
    Temat: jak powinna wygladac licencja na oprogramowanie??
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam!

    Okropnie potrzebuję pomocy przy zbudowaniu poprawnej licencji na
    oprogramowanie.

    Software, który mam zamiar rozpowszechniać za darmo składa się z
    pakietu Krasnal-Serv: www.krasnal.tk oraz mojeg oprogramowania w
    postaci dynamicznego bazodanowego serwisu WWW.

    Jak wspomniałem, chciałbym to oprogramowanie rozprowadzać całkowicie
    za darmo, jednak bez prawa do kopiowania go lub sprzedawania przez
    osoby trzecie.

    Bardzo Was proszę o pomoc i wskazówki odnośnie zbudowania takiej
    licencji.

    --
    w...@s...pl / Powered by Pentium 4 and Abit BD7 /
    tHe sTaGe diVInG cLUb #####################################

  • 2. Data: 2002-08-14 14:48:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wozik"
> [...]
    > osoby trzecie.
    >
    > Bardzo Was proszę o pomoc i wskazówki odnośnie zbudowania takiej

    a slyszales o licencji GNU (zapusc google na "GNU licence")
    tylko z tym kopiowaniem cos mi sie nie zgadza, bo nawet platny
    licencjonowany pakiet mam prawo sobie skopiowac dla bezpieczenstwa. A jak
    ktos pobierze sobie twoje oprogramowanie free z internetu i zapisze na dysk
    to nie jest to kopia.

    Moze zainstalujesz sobie jakies oprogramowanie free i przepiszesz
    pojawiajaca sie przy instalacji licncje?
    *** blad ***