  • 11. Data: 2011-12-13 10:05:17
    Temat: Re: jak podeptano prawo Norweskie
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    news:jc778g$8h7$2@inews.gazeta.pl...

    > Niemniej jednak cokolwiek by to było, na pewno nie usprawiedliwia
    > odebrania dziecka - zakładam bowiem, że rodzice nie robili wobec dziecka
    > nic, za co by mogli odpowiadać karnie, skoro o nic nie zostali oskarżeni.

    Ale tego tak naprawdę nie wiemy, ponieważ do Polski docierają jedyne
    przefiltrowane informacje.
    Inna sprawa, że norweskie prawo jest jakie jest, a ci ludzie, decydując się
    na pozostanie i życie w tym kraju, zdecydowali się również to prawo
    respektować. Nikt ich nie zmuszał do wyjazdu z Polski.

    N.

  • 12. Data: 2011-12-13 10:06:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-13 11:05, Nixe pisze:

> [...]
    > się na pozostanie i życie w tym kraju, zdecydowali się również to prawo
    > respektować. Nikt ich nie zmuszał do wyjazdu z Polski.

    Niektórzy ludzie nie mają mentalności bydła i nie godzą się na
    niesprawiedliwe prawo. Każdy ma moralne prawo nierespektowania
    niesprawiedliwego prawa, na ja przykład czułbym odrazę do siebie, gdybym
    w latach powojennych kablował na sąsiadów (jeśliby mieli złoto, albo
    dolary), mimo że tak nakazywało mi wówczas prawo.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-12-13 10:09:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-13 10:59, Kamil pisze:

    > Niezawisły liwiusz był rzekł :)

    Przede wszystkim tak uważali rodzice, przypominam jedynie że powinni
    mieć oni WŁADZĘ RODZICIELSKĄ ze wszystkimi tego konsekwencjami
    (przywilej dania władzy rodzicom nad swoimi dziećmi siłą rzeczy prowadzi
    do wydawania przez nich decyzji - zarówno dobrych, jak i złych, ale
    wszystkie muszą być respektowane przez państwo, które nie powinno się do
    rodziny wtrącać).

    > Nie pokazano STANU faktycznego tej matki, że ma czworo DOROSŁYCH już dzieci
    > które porzuciła, które nie chcą jej znać. Oddała je jak zabawki swojej

    Ale bzdura. Jak można porzucić dorosłe dzieci? Rodzice mają obowiązek
    opiekowania się progeniturą do swojej śmierci?

    > siostrze. Nie pokazano że "tatuś" liczy tylko NA KASĘ a nie na pomoc w

    Dorosłe dzieci oddała siostrze. Straszne...

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-12-13 10:28:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-13 11:29, Nixe pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Np. na płacenie zbyt wysokich podatków.
    > Jestem ZA ;-)

    > A kto ocenia czy prawo jest sprawiedliwe czy nie? Ludzie w sposób
    > indywidualny?

    Tak.

    A jak Ty byś się zachował? Podkablowałbyś swoją ciotkę, że trzyma złoto
    na strychu, hę?

    > Ale wówczas byliśmy bliżej prawa dżungli, niż normalnego życia. I
    > zasadniczo nikt nic nie miał do gadania, jeśli chodzi o to, jak system
    > prawny ma wyglądać i funkcjonować, żeby chronił ludzi porządnych, a
    > karał bandytów.
    > Więc nie można tej sytuacji porównywać do systemu, jaki obecnie panuje w
    > Norwegii. Norwegom najwyraźniej takie prawo odpowiada - gdyby było
    > inaczej, to myślę, że są na tyle demokratycznym narodem, bez cech
    > typowego zamordyzmu, że rychło by to prawo zmienili. Z kolei decydując
    > się na życie w tym kraju, decyduję się na całość, a nie tylko na
> [...]

    Jeśli pójdziesz z kolegami na piwo, to na pewno większość się zgodzi,
    abyś każdemu postawił kolejkę.

    Opieranie jednak na takich zasadach zasad działania państwa to poważne
    nieporozumienie.

  • 15. Data: 2011-12-13 10:29:09
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

> [...]

    > Każdy ma moralne prawo nierespektowania niesprawiedliwego prawa,

    A kto ocenia czy prawo jest sprawiedliwe czy nie? Ludzie w sposób
    Tzn. oceniać sobie mogą, ale to chyba wszystko, co wolno im legalnie zrobić
    (oprócz wzięcia udziału w wyborach)

  • 16. Data: 2011-12-13 10:30:45
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 11:09:26 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Przede wszystkim tak uważali rodzice,

    A co mają powiedzieć?
    Że lali dzieciaka?
    Albo że nie pracowali i nie mieli środków an zaspokojenie podstawowych
    potrzeb?

> [...]
    > siłą rzeczy prowadzi do wydawania przez nich decyzji - zarówno dobrych,
    > jak i złych, ale wszystkie muszą być respektowane przez państwo, które

    O kurwa :))
    Co ty podpalasz za zielsko stary??
    Zmień dostawcę bo ten ci oferuje kijowy towar :)
    Powiedz to tym rodzicom, którzy będą odpowiadali przed sądem za danie
    KLAPSA w dupę SWOJEMU dziecko, a tatuś dodatkowo za ... grożby bo
    powiedział do bachora coś w stylu "a w domu ci poprawię".
    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lubuskie/zielona-
    gora/news/matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem
    ,1719979,3334

    Gdzie ty kurwa żyjesz stary?
    Pora wyjść z matrixa i się rozglądnąć po realnym świecie :)

    Tu jest polska, haaalloo :))

    > Ale bzdura. Jak można porzucić dorosłe dzieci? Rodzice mają obowiązek
    > opiekowania się progeniturą do swojej śmierci?

    Durniu, widzisz łącznik "dorosłych JUŻ"??

    > Dorosłe dzieci oddała siostrze. Straszne...

    Krzywdę społeczeństwu polskiemu zrobili twoi biologiczni rodzice poprzez
    spłodzenie ciebie. I to jest STRASZNE.

  • 17. Data: 2011-12-13 10:39:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-13 11:30, Kamil pisze:

    > A co mają powiedzieć?
    > Że lali dzieciaka?

    A ktoś tak twierdzi?

    > Albo że nie pracowali i nie mieli środków an zaspokojenie podstawowych
    > potrzeb?

    Nie mieli na podstawowe potrzeby, ale na detektywa mieli? Poza tym brak
    na podstawowe potrzeby do przesłanka do udzielenia pomocy społecznej, a
    nie do kidnappingu.

> [...]
    ,1719979,3334

    > Gdzie ty kurwa żyjesz stary?
    > Pora wyjść z matrixa i się rozglądnąć po realnym świecie :)

    Wiem, że władza rodzicielska to już dzisiaj mit.

    > Durniu, widzisz łącznik "dorosłych JUŻ"??

    Nie napisałeś kiedy je "porzuciła".

    > Krzywdę społeczeństwu polskiemu zrobili twoi biologiczni rodzice poprzez
    > spłodzenie ciebie. I to jest STRASZNE.

    Ja jestem faktycznie zdemoralizowany i nieprzydatny dla społeczeństwa.
    Patrząc jednak na Ciebie, pocieszam się, że są większe mutanty ;)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-12-13 11:14:21
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    [ciach różności]
    > I to jest STRASZNE.

    Straszny to jest raczej Twój poziom kultury.

    N.

  • 19. Data: 2011-12-13 14:33:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/13/2011 3:59 AM, Kamil wrote:

    > Nie pokazano STANU faktycznego tej matki, że ma czworo DOROSŁYCH już dzieci
    > które porzuciła, które nie chcą jej znać. Oddała je jak zabawki swojej
    > siostrze.
    Sądzisz, że w domu dziecka wychowali by się lepiej.

    > Nie pokazano że "tatuś" liczy tylko NA KASĘ a nie na pomoc w
    > innych płaszczyznach. Nie pokazano jak trzoda/zwierzęta tarzały się w
    > swoich gównach i ...konały w oborach. Tatuś tylko domagał się PRZELEWU kasy
    > na swój rachunek z tej fundacji. Nie obchodziło go że fundacja ZROBI REMONT
    > ŁAZIENKI, ale że tatuś nie dostanie kasy do ręki. To nie chciał takiej
    > pomocy.

    No i nalezy pomagac im w takim zakresie w jakim się da.

    > To że jest w tym domu teraz PRAWIE CAŁODOBOWA pomoc społeczna - tego też
    > żadne telewizje nie pokazują już. Na czyj koszt? Kto za to płaci?

    to, jest za przeproszeniem pierdolenie ekonoma.

    A kto płaci za pobyt dziecka w domu dziecka? I co jest tańsze.

    Ostatnio nagminne stało sie odbieranie dzieci z byle powodu.
    Nikt sie z uczuciami dziecka nie liczy.
    Najważniejsza jest opinia sędziego mieszczucha, który nosa z domu nie
    wystawi jak deszcz pada, a to że dziecko może biegać boso po błocie to
    mu się już w głowie nie mieści.

    > Tą nagonką kilku mediów, po odebraniu tego dziecka tej FAKTYCZNIE
    > niezdolnej do WYCHOWANIA na godnym poziomie swoich dzieci,

    a co to jest godny poziom eg ciebie i czy w afryce nalezałoby wszystkie
    dzieci wysłać do sierocińca?

    > zrobiono ogromną
    > krzywdę tej rózy.

    gówno prawda. zrobiono najlepszą rzecz jaką można. Jest ze swoimi
    rodzicami, tylko nalezy im pomagać.

    > Kto się nią teraz interesuje?
    Dobre pytanie.
    Dlaczego szef tamtejszego mops jeszcze nie siedzi w pierdlu za brak
    zainteresowania tą rodziną?

    > Chyba tylko panie z pomocy społecznej o ile jeszcze tam pełnią dyżury.

    i bardzo dobrze.
    Rodzinie można pomagać na wiele sposobów, nie tylko przez dawanie kasy.

    > Tak że, by oceniać - czy chodzi i smutną minę, musisz mieć DOWODY a nie to
    > co napisał jakiś pismak.
    >
    > Ale zastanowić się należy dlaczego norweski sąd odebrał im to dziecko. I
    > dalej, dlaczego, skoro MIELI RACJĘ biologiczni rodzice, nie odwoływali się
    > do sądu wyższej instancji. Czyżby bali się że werdykt będzie taki sam?

    Niezależnie od tego, co piszą pismaki, to naprawdę musi być wyjątkowa
    sytuacja, żeby dziecki zabrać rodziców, nawet tych niewydolnych wychowawczo.

    Niedługo dojdziemy do wniosku, że najwygodniej, żeby takich rodziców od
    razu odstrzelić.

  • 20. Data: 2011-12-14 13:22:31
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Krzywdę społeczeństwu polskiemu zrobili twoi biologiczni rodzice poprzez
    >spłodzenie ciebie. I to jest STRASZNE.

    A kto zrobił takiego niewychowanego kmiota jak ty??