    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak podeptano prawo Norweskie
    Date: Tue, 13 Dec 2011 11:39:00 +0100

    W dniu 2011-12-13 11:30, Kamil pisze:

    > A co mają powiedzieć?
    > Że lali dzieciaka?

    A ktoś tak twierdzi?

    > Albo że nie pracowali i nie mieli środków an zaspokojenie podstawowych
    > potrzeb?

    Nie mieli na podstawowe potrzeby, ale na detektywa mieli? Poza tym brak
    na podstawowe potrzeby do przesłanka do udzielenia pomocy społecznej, a
    nie do kidnappingu.

    > O kurwa :))
    > Co ty podpalasz za zielsko stary??
    > Zmień dostawcę bo ten ci oferuje kijowy towar :)
    > Powiedz to tym rodzicom, którzy będą odpowiadali przed sądem za danie
    > KLAPSA w dupę SWOJEMU dziecko, a tatuś dodatkowo za ... grożby bo
    > powiedział do bachora coś w stylu "a w domu ci poprawię".
    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lubuskie/zielona-
    gora/news/matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem
    ,1719979,3334

    > Gdzie ty kurwa żyjesz stary?
    > Pora wyjść z matrixa i się rozglądnąć po realnym świecie :)
    >
    > Tu jest polska, haaalloo :))

    Wiem, że władza rodzicielska to już dzisiaj mit.

    > Durniu, widzisz łącznik "dorosłych JUŻ"??

    Nie napisałeś kiedy je "porzuciła".

    > Krzywdę społeczeństwu polskiemu zrobili twoi biologiczni rodzice poprzez
    > spłodzenie ciebie. I to jest STRASZNE.

    Ja jestem faktycznie zdemoralizowany i nieprzydatny dla społeczeństwa.
    Patrząc jednak na Ciebie, pocieszam się, że są większe mutanty ;)

    --
    Liwiusz