    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Date: Mon, 4 Oct 2004 12:06:35 +0200

    On Thu, 9 Sep 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ krys pisze:
    [...]
    >+ > Przemek, umiesz czytać? Agati_m napisała, że mieszkanie jest nie do
    >+ > wykupienia.
    >+
    >+ Mieszkanie "nie do wykupienia" to jest wynajete
    >+ lub "przydzila kwaterunkowy"
    >+
    >+ Moze sie myli ?

    Może ty się mylisz ? ;)
    NIE WSZYSTKIE mieszkania komunalne są "do wykupienia" !

    O zarządzaniu zasobami mieszkaniowymi gminy decydują radni, to
    co zdecydują wdraża w życie stosowna komórka urzędu miasta/gminy.
    "U mnie" kilka lat temu zdecydowali że wystawiają do sprzedaży
    aktualnym lokatorom WSZYSTKIE mieszkania - ZA WYJĄTKIEM części
    centrum miasta.
    I nie ma zmiłuj - TE mieszkania (komunalne jak najbardziej) NIE
    były "do kupienia". Kropka.

    Dla jasności: to nie znaczy że tak zostało: zdaje się że Rada wzięła
    i ograniczyła "listę wyłączonych ze sprzedaży" - niemniej jeśli
    mieszkanie JEST wyłączone to JEST wyłączone... i najwcześniej
    nowe wybory "komunalne" (czyli inne poglądy radnych) mogą coś
    w tej sprawie zmienić :]

    pozdrowienia, Gotfryd