  • Data: 2002-06-12 06:36:01
    Temat: Re: jak
    Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Ł." <k...@p...net> napisał w wiadomości
    news:ae54tb$7j7$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości

    > "Głupota nie zawsze czyni złym, złość zawsze czyni głupim." Francoise
    Sagan

    > --
    > Lepton
    > "Idź, serdeńko, bo cię trzepnę." Aleksander Fredro (1793 - 1876)

    Ja ci gosciu to wspolczuje... te cytaty swiadcza o Twojej odtworczosci (a
    nie tworczosci), kryjesz sie za czyimis slowami, w sumie to nie ty
    spostrzegles tenNNTP-Hosting ze jest podobny... heh... blyskotliwy to ty nie
    jestes wiec nie dowartosciowuj sie kosztem innych. Ktos prosil o pomoc,
    rade.. a jak chcesz sie posmia czy cos w tym rodzaju to obejrzyj powtorke
    meczu polska-portugalia...

    Thomas