  • 51. Data: 2006-02-21 22:42:19
    Temat: Re: izba wytrzeźwień
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    scream wrote:
    > (...)
    >
    > Nie dyskutujemy tu o podstawach prawnych, tylko o praktyce.

    Wydawało mi się, że to grupa o prawie. Ale skoro tak, to faktycznie EOT.

    -------------------+
    -------------------+

  • 52. Data: 2006-02-22 03:56:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 21 Feb 2006 22:51:50 +0100, scream napisał(a):

    > (...)
    > Nie dyskutujemy tu o podstawach prawnych, tylko o praktyce. Spotkałeś się z
    > jakimś opisywanym tu przypadkiem?
    A to faktycznie, w praktyce bywa różnie. Ja spotkałem się (szczęściem jako
    obserwator) z nieopisywanym tu przypadkiem gdy podpity policjant na służbie
    patrolowej podszedł do menelika grzecznie sobie w kolejce stojącego po
    napitek i strzelił go na odlew kilka razy w głowę z pięści.
    Usłuszałem też uzasadnienie "praktyczne" tych działań jakie przedstawił
    kolegom pospiesznie wpychającym go z powrotem do radiowozu: a bo sie na
    mnie ch... pie... gapił.
    Po papierosy przed nocnym stałem.

    --
    pozdro
    poreba

  • 53. Data: 2006-02-22 10:02:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2006 04:56:56 +0100, poreba napisał(a):

    (...)
    > Po papierosy przed nocnym stałem.

    No więc sam widzisz, prawo prawem, a działania służb to inna sprawa :)
    Prawo, niestety, jest "dla sądu".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 54. Data: 2006-02-22 13:58:54
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 21 Feb 2006 21:50:36 +0100,
    Paweł Sakowski <p...@s...pl> screamed:

    > A jeśli taki pijany wyśle mi niezamówioną informację handlową, to będę
    > ofiarą czynu nieuczciwej konkurencji. A jeśli sąsiad puści bąka na
    > korytarzu, to będzie to i u mnie czuć. Ale co to ma do rzeczy?

    W takim razie czy przejście prosto 5m świadczy wg Ciebie o tym czy
    wysłał czy nie? Bo tego tyczyła się moja wypowiedź.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 14:58:00 user up 10895 days, 2:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Power interrupts. Uninterruptable power interrupts absolutely.

  • 55. Data: 2006-02-22 20:20:26
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Artur M. Piwko napisał:

    > W takim razie czy przejście prosto 5m świadczy wg Ciebie o tym czy
    > wysłał czy nie? Bo tego tyczyła się moja wypowiedź.

    Przejście 5m prosto nie gwarantuje ani, że na 13. metrze nie wpadnie pod
    samochód, ani że nie wyśle niezamówionej informacji handlowej. Przejście
    5m wężykiem nie gwarantuje, że na 13. metrze wpadnie pod samochód albo
    wyśle niezamówioną informację handlową.

    A więc co ma piernik do wiatraka?

    -------------------+
    -------------------+

  • 56. Data: 2006-02-23 07:35:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 22 Feb 2006 21:20:26 +0100,
> [...]
    > samochód, ani że nie wyśle niezamówionej informacji handlowej. Przejście
    > 5m wężykiem nie gwarantuje, że na 13. metrze wpadnie pod samochód albo

    Ale daje jako taki pogląd na stan psychofizyczny danego osobnika.
    Po to te testy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 08:34:33 user up 10896 days, 20:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Mommy! The cursor's winking at me!

  • 57. Data: 2006-03-01 03:47:47
    Temat: Re: izba wytrze1wien
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    > Zrobienu sobie lub innym krzywdy. Masz pomysł gdzie transportować
    > nieprzytomnych gości ktorzy śpią na mrozie?

    DO DOMU tak robią w normalnych krajach

    > 2. Co leczy?
    >
    > Zatrucie alkoholem nie jest przestępstwem tylko stanem organizmu.
    Delikwenci
    > bardzo często wymagają opieki medycznej. Przy IW są poradnie odwykowe
    mające
    > za zadanie leczyć

    poniżej 4 promili do domu powyżej szpital
    innej opcji nie widzę

    mam nadzieję

  • 58. Data: 2006-09-17 03:50:24
    Od: nikos<k...@p...fm>

    Z tego co wiem to rada miasta ustala regulami izby wytrzezwien.Znaczy ile musisz
    miec alkocholu we krwi lub wydychanym powietrzu.W moim miescie jest to 0,24mg/l
    czyli 0.5 promila i do 75 lat.

    -> http://usenet.pomocprawna.info