    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interwencja policji
    Date: Sun, 04 May 2003 16:21:01 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.233.26

    Macias wrote:
    > Doprawdy? To prawdziwie obywatelska postawa!
    > A na jakiej podstawie (prawnej) byś ich rozstrzelał na miejscu?
    > Może hormony Cie roznoszą?

    Bez wątpienia. Niestety jestem przeciwnikiem kary śmierci, ale
    pofolgować sobie w gadce zawsze mogę :)

    > Stara sztuczka Arka vide Elita.pl... boskie po prostu! A kto tu
    > mówił o zasłanianiu twarzy? Dopisujesz sobie fakty na poparcie
    > swojej teorii?

    Ja tu mówię. W przeciwieństwie do Ciebie widziałem policjantów w maskach
    i o mało co nawet jakichś nie zastrzeliłem bo mi nagle wbiegli w nocy
    - gdy uciekali po napadzie na Redutę - do firmy.
    Całe szczęście, że poznałem po głosie kumpla, a on mnie bo pewnie by doszło
    do strzelaniny.
    Jeżdżą - a może jeździli? - tak po Wrocławiu i w kominiarkach czasem
    interweniują. I wyobraź sobie, że mnie jakoś to nie bawi.

    > Ty z pewnością stanąłbyś twarzą w twarz z niejednym bandytą i jeszcze
    > podał mu swój dowód osobisty, żeby potem wiedział, na który dom,
    > do której żony i dzieci nasłać swoich koleżków, co nie?

    Słuchaj - jeśli policja wymaga od kogoś by był świadkiem przestępstwa,
    a goście, którzy tego kogoś do tego namawiają, sami ukrywają swoją tożsamość
    i twarz - to o czym my tu rozmawiamy?
    O czym my tu gadamy jak policjanci, mimo wsparcia całej armii swoich ludzi,
    tak się boją przestępców, a mają się nie bać zwykli ludzie, którym nawet
    odmawia się prawa do posiadania broni i obrony !?!?
    To po prostu kpina !

    > Na jakiej podstawie (prawnej), obrońco prawa?

    Złamali prawo - won z policji. Pobili - zamknąć w areszcie choćby na 3 miechy,
    dla przykładu jak to oni zwykli zamykać ludzi, nawet jak są niewinni.

    O powieszeniu pisałem w cudzysłowie, zwracam na to uwagę.

    > Może jeszcze park zabaw mają im za to wybudować albo nadać namiary
    > na parę sztuk publicznego mienia, które jeszcze nie jest zniszczone?
    > To byłby dopiero wyraz dobrej woli, co?

    Wielki ziew.

    > bo niewiele się zmieniło niestety... i najpierw badaj swoje "interesy",
    > które - z tego, co pamiętam - nie wzbudzały szczytów zaufania, a

    I po co ta głodna gadka?

    > dopiero później "dopierdalaj" policjantom, ok?

    Do policjantów ja nic nie mam.
    Ojciec mojego chrześniaka jest policjantem, i tak się jakoś złożyło,
    że paru kumpli z mojej ulicy też nimi jest, a jeszcze więcej było.
    Ja gadam o tych co są bandziorami w mundurach.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm