  • Data: 2003-05-04 14:37:08
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Śpiewałbyś tak samo gdyby odstrzelili tą głowę Twojej córce?

    Po pierwsze: widziałeś, żeby komuś (bezpodstawnie) odstrzelili?
    Po drugie: po drugie będzie, jeśli potwierdzisz po pierwsze.

    > Acha. Jasne.

    Masz jakieś wątpliwości?
    Człowiek po prostu wie, jakie wartości przekazuje(-wałby) swoim
    dzieciom. To, że Ty nad swoimi nie panujesz, nie znaczy jeszcze,
    że masz kwestionować metody wychowawcze innych.

    > [..]
    >
    > No proszę - widzę, że kolejny bity w dzieciństwie przez rodziców. :((

    <cite src=Elita.pl>
    I po co ta głodna gadka?
    </cite>
    ...cóż to, moralność Kalego?

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!