  • Data: 2003-05-04 18:48:17
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie życzeniowe podejście do życia! Mówisz więc, że jak nie będziecie
    > w domu bluzgać to dzieciak też nie będzie.
    > Jak nie będzie palić to też nie sięgnie po fajki, jak pić to nie będzie
    > pić, że już nie wspomnę o narkotykach...

    Nigdzie tego nie napisałem, ale oczywiście Arek vel Elita.pl wie lepiej
    i interpretacja gotowa! Zaznaczam jednak, że to Ty stosujesz tak proste
    rozumowanie jak "bije bity"...

    Ja mówiłem o partnerstwie i wychowaniu, a nie o naśladownictwie, co
    próbujesz mi usilnie wmówić.

    > Wypowiedzi psychologów i doświadczenie życiowe - bicie nie jest
    > żadnym pomysłem na rozwiązywanie problemów wychowawczych.

    Nie o to pytałem, ale przyzwyczaiłem się, że nie odpowiadasz na
    zadane Ci pytania. Pytałem, czy z autopsji lub poradników
    zaczerpnąłeś takie stwierdzenie, że biją bici?

    Nic tu nie ma do rzeczy zdanie nt. skuteczności tej metody.

    > Pałka to niebezpieczne narzędzie, o czym przekonują przypadki
    > śmierci po jej użyciu.

    Tym bardziej "kałach", jeśli czujesz aluzję.

    > Pałowanie jak dla mnie kwalifikuje się do pobicie z narażeniem życia.

    Zapewniam Cię, że odpowiednie służby wiedzą, jak posłużyć się pałką,
    żeby unieszkodliwić, a nie zabić. Nie stosuj miary huliganów, do
    których się tych metod używa.

    > Policjant nie ma być agresywny lecz skuteczny.

    Policjant to nie maszyna, chociaż kiedyś był taki jeden, Robocop
    się chyba nazywał.

    > I powtórzę po raz kolejny - zwyrodnialcy wszędzie mogą się trafić,
    > ale to, że jest ich na tyle dużo, że potrafią się zgadać w oddziale
    > to już oznacza zapalenie WSZYSTKICH dzwonków alarmowych.

    Zwyrodnialcy? Jak na razie jeszcze nie ustaliliśmy jednoznacznie,
    czy w ogóle złamali jakieś procedury, a Ty mówisz o zwyrodnialstwie?!

    Czemu Ty się zawsze tak zapędzasz?

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!