  • Data: 2003-05-04 18:13:00
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Macias wrote:
    > ...i zapewne sprawcy tego czynu, jeśli kobieta w żaden sposób nie
    > kwalifikowała się do użycia wobec niej broni palnej, nie zostali
    > ukarani, czy tak?

    Nie zostali - "Wypadek przy pracy".

    > Współczuje kontaktu z (własnymi, jak mniemam) dziećmi.
    > Mimo wszystko uważam, że partnersko i dobrze wychowane dziecko nie
    > zrobi nigdy rzeczy, która przyprawiłaby rodzica o zawrót głowy [..

    Jakie życzeniowe podejście do życia! Mówisz więc, że jak nie będziecie
    w domu bluzgać to dzieciak też nie będzie.
    Jak nie będzie palić to też nie sięgnie po fajki, jak pić to nie będzie
    pić, że już nie wspomnę o narkotykach...
    No cóż - radziłbym jednak być uważniejszym i baczniej obserwować pociechę.

    > Doprawdy? Autopsja czy tanie poradniki psychologiczne?

    Wypowiedzi psychologów i doświadczenie życiowe - bicie nie jest
    żadnym pomysłem na rozwiązywanie problemów wychowawczych.

    > PS. Dodam, że tylko ludzie niespełna rozumu, nieopanowani i
    > niebezpieczni z dużą chęcią głoszą zamiar "dopierdolenia",
    > nieadekwatnego do swojego czynu ukarania innym, być może

    Pałka to niebezpieczne narzędzie, o czym przekonują przypadki
    śmierci po jej użyciu.
    Pałowanie jak dla mnie kwalifikuje się do pobicie z narażeniem życia.

    [..]
    > gloryfikując tych, którzy naprawdę byli prowodyrami całej
    > sytuacji)...

    Policjant nie ma być agresywny lecz skuteczny.
    I powtórzę po raz kolejny - zwyrodnialcy wszędzie mogą się trafić,
    ale to, że jest ich na tyle dużo, że potrafią się zgadać w oddziale
    to już oznacza zapalenie WSZYSTKICH dzwonków alarmowych.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm