    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interwencja policji
    Date: Sun, 04 May 2003 16:07:01 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.233.26

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:
    > a) czy jestescie pewni, ze policja nie zawolala wczesniej stac
    > policja - a jurne debile po prostu tego nie uslyszaly, bedac w szale
    > wandalizmu?

    Nie chodzi o zawołanie. Skoro nie stawiali oporu to zobaczyli, że wkracza
    do akcji policjant. Nie było więc żadnego uzasadnienia do ich bicia.

    > b) Skad wiecie ze ci "biedni chlopcy" nie rzucali sie podczas
    > aresztowania?

    Rozpatrujemy podaną wersję, a nie to jak było w rzeczywistości.

    > c) wytlumaczcie mi jak to jest - ktos kto wystepuje przeciwko prawu i
    > niszczy mienie publiczne ma byc jak swieta krowa?

    Nie. Powinien za to odpowiedzieć.

    > Niszczy - to musi wiedziec, ze sa tego konsekwencje.

    Nie wiedziałem, że nasze prawo dopuszcza samodzielne wymierzenie "batów"
    przez stróżów tegoż prawa.
    Nawet w Singapurze, gdzie za wandalizm są przewidzane baty, nie dostaje
    się ich od interweniującego policjanta lecz przez sąd.

    > policza - to bedzie inaczej podchodzic do zaadnienia huliganstwa na
    > ulicach.

    Nic nie rozumiesz. Ja sobie nie życzę huligaństwa - tym bardziej huligaństwa
    w wykonaniu policjantów bo jest to cholernie groźne.

    > Nasz prokurator uwolni takich "dzieciaczkow", szkody zostana wyrownane
    > z naszych podatkow - i bedzie ok, prawda?

    Niestety policja dała takiej dupy, że sędzia w normalnym kraju nie miałby
    prawa zatrzymać tych ludzi.

    > IMO policja powinna lac tych ktorzy lamia prawo, zwlaszcza, jesli
    > przylapali ich na goracym uczynku.

    Tatko i mama też Cię lali i pewnie Ty lejesz lub będziesz biła swoje dzieci?
    Smutne i tragiczne to :(

    > Popieram taz dzialania policji - po co sie za gnojami uganiac? Palka
    > przez plery, w kajdanki i na komisariat. I tak powinno byc w kazdym
    > normalnym kraju. Kara ma byc nieuchronna - najpierw po dupie niech
    > dostana, a pozniej oni, albo ich starzy niech sie wyplacaja!

    Nie życzę Ci widoku swojego spałowanego dziecka przez policję.
    Bez względu na to co wyczyniało lub nie przed spałowaniem

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm