  • Data: 2003-05-04 11:42:13
    Temat: Re: interwencja policji
    Od: "SiM" <s...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sam tez rozpierdalasz smietniki? Stad to zbulwersowanie.
    Ja bym takich nie pałował. Rozstrzelalbym bez ostrzezenia.
    Dzieki takim jak Ty czyli praworzadny pajacom mamy tak jak mamy... wieczorem
    strach wyjsc na osiedle bo cie zapierdola za paczke fajek, jakby dostaki
    konkretny wpier.. raz i drugi to siedzielby w domach a nie zabawiali sie w
    rozbpierduche.
    Zaloze sie ze gdybys tam byl osobiscie i "przypadkowo" oberwał koszem na
    smieci był bys nieco innego zdania na temat interwencji Policji

    Slav