  • Data: 2003-05-04 11:50:20
    Temat: Re: interwencja policji
    Od: "SiM" <s...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. I co z tego?

    Ty chyba nie calkiem normalny jestes.. tabletki brales??

    > Nikt nie stawiał oporu.
    > Może powinni dla przykładu jednemu z nich odstrzelić głowę?
    > Wtedy byłby większy respekt, prawda?

    Dokladnie!!!

    > To nie policjanci. To banda gnoi, która dogadała się między sobą, że
    > będą pałować bo ich hormony roznoszą.
    > I tacy gnoje zabijali tym pałowaniem tak w komunie, zabili i po komunie,
    > i jeśli będzie się na to pozwalać to na pewno zabiją w przyszłości.
    > Ciekawe co byś powiedział gdyby trafiło na Twoje dziecko...

    Moje dziecko nigdy by nie rozpierdalalo smietnikow a jesli jakim cudem by to
    zrobilo to poprawilbym jeszcze po pracy policji i ładnie Panom podziekowal.
    Takie skurwesynstwo nalezy tępic w zarodku wszelkimi znanymi metodami.

    > Ale nie przeciągnęli, więc ta dywagacja jest bezsensowna.

    Bezsensowne są twoje posty.. cale szczescie ze to tylko jedna osoba z takimi
    poglądami

    Slawek