    From: "Roman Gladysz" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interwencja policji
    Date: Sun, 4 May 2003 12:27:59 +0200

    1. Należy dokładnie przeanalizować ustawę o Policji.
    2. Według mnie, jeśli mnie pamięć nie myli, takie działanie jest bezprawne,
    bo np. jak tacy policjanci mają ustalić czy dana osoba może być "pałowana",
    bo nie wszyscy mogą. Oczywiście, tak to fajnie wygląda, jak się prawo
    studiuje, czyta się ustawy, ale ja nie jestem policjantem ani chuliganem.
    3. No, ale inne posty mówią coś zupełnie innego od mojego.