  • Data: 2003-05-04 09:38:19
    Temat: Re: interwencja policji
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu kałasz sam mi się wtedy przeładowuje i najchętniej takich
    > gnoi - to już nie są policjanci, lecz zwykłe gnoje - rozstrzelałbym
    > na miejscu bo takie rzeczy muszą być w zarodku wypalane gorącym ołowiem.

    Doprawdy? To prawdziwie obywatelska postawa!
    A na jakiej podstawie (prawnej) byś ich rozstrzelał na miejscu?
    Może hormony Cie roznoszą?

    Tyle, że Ciebie raczej negatywnie (w stronę stróżów prawa), a ich
    już trochę mniej negatywnie (w stronę hordy bandytów).

    > Jak ufać ludziom, którzy wyskakują z ukrytymi twarzami i biją innych?

    Stara sztuczka Arka vide Elita.pl... boskie po prostu! A kto tu
    mówił o zasłanianiu twarzy? Dopisujesz sobie fakty na poparcie
    swojej teorii?

    > Jak mają się nie bać ludzie skoro policjanci tak się boją bandytów,
    > że chodzą w kominiarkach!?

    Ty z pewnością stanąłbyś twarzą w twarz z niejednym bandytą i jeszcze
    podał mu swój dowód osobisty, żeby potem wiedział, na który dom,
    do której żony i dzieci nasłać swoich koleżków, co nie?

    > To rzeczy niedopuszczalne, tycg gnoi natychmiast powinni wypierdolić
    > z roboty, dla przykładu wsadzić do aresztu, a potem uczciwie skazać
    > i "powiesić".

    Na jakiej podstawie (prawnej), obrońco prawa?

    > Natomiast pobitym - zauważ, że nie stawiali oporu - bezwględnie należy
    > się odszkodowanie, zadośćuczynienie i solidne przeprosiny.

    Może jeszcze park zabaw mają im za to wybudować albo nadać namiary
    na parę sztuk publicznego mienia, które jeszcze nie jest zniszczone?
    To byłby dopiero wyraz dobrej woli, co?

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

    PS. Zastanów się jeszcze raz nad swoimi poglądami na mnóstwo spraw,
    bo niewiele się zmieniło niestety... i najpierw badaj swoje "interesy",
    które - z tego, co pamiętam - nie wzbudzały szczytów zaufania, a
    dopiero później "dopierdalaj" policjantom, ok?