    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: interwencja policji
    Date: Sun, 4 May 2003 09:49:52 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl

    Marg wrote:
    > Jeżeli nie masz dowodów - to raczej grupa kolegów z Policji nie
    > wyda siebie nawzajem - a sąd uzna, że długoletnia praca i
    > doświadczenie policjantów sugerują, że to Ty kłamiesz. A nie daj
    > boze jak jeszcze coś wygrzebią, co podważy Twoją wiarygodność w
    > roli świadka.

    Jak to czytam to sie za glowe lapie....
    Mamy fakt - gnojki niszcza mienie publiczne. Nie stosuja sie do prawa.
    Sa w trakcje rozruby.
    I teraz przyjezdza policja (na sygnale czy nie?) i kiedy tamci
    rozbijaja wszystko - policja wkracza do akcji, paluje przykladnie,
    zapina kajdankami i co?
    I obroncy moralnosci (oby wam w ciemnej ulicy kiedys sie przypomnialo,
    ze jestescie za tym, kiedy was lobuzy leja, ze policja ma przyjsc,
    wylegituymowac sie, krzyknac stac policja, zlapac bandytow i ich
    grzecznie trkatowac..)

    Po pierwsze -mamy relacje tylko jednej ze stron (byc moze nawet
    uczestnika...)
    Ja mam pytanie (do obroncow wandali):
    a) czy jestescie pewni, ze policja nie zawolala wczesniej stac
    policja - a jurne debile po prostu tego nie uslyszaly, bedac w szale
    wandalizmu?
    b) Skad wiecie ze ci "biedni chlopcy" nie rzucali sie podczas
    aresztowania?
    c) wytlumaczcie mi jak to jest - ktos kto wystepuje przeciwko prawu i
    niszczy mienie publiczne ma byc jak swieta krowa? Niszczy - to musi
    wiedziec, ze sa tego konsekwencje.
    Wiecej powiem - czy uwazacie, ze oni oddadza cos za zniszczenia? Bo ja
    nie sadze.
    Eufemistycznie napisane [rozrzuca smietniki, niszczy
    wiaty przystankowe] - a moze ruszycie tymi swoimi pacyfistycznymi
    glowkami i pomyslicie [rzucali smietnikami w szyby na przystanku,
    rozbijajac je].
    ale nieeeee- policja winna, powinni odpowiadac i w ogole.
    Dziwi mnie to, dziwi. Tak szczerze powiedziawszy - to bardzo zycze wam
    spotkania z takimi troglodytami... Moze jak przestawia nosek, zabki
    policza - to bedzie inaczej podchodzic do zaadnienia huliganstwa na
    ulicach.

    Nasz prokurator uwolni takich "dzieciaczkow", szkody zostana wyrownane
    z naszych podatkow - i bedzie ok, prawda?

    Co za czasy...

    IMO policja powinna lac tych ktorzy lamia prawo, zwlaszcza, jesli
    przylapali ich na goracym uczynku.
    Popieram taz dzialania policji - po co sie za gnojami uganiac? Palka
    przez plery, w kajdanki i na komisariat. I tak powinno byc w kazdym
    normalnym kraju. Kara ma byc nieuchronna - najpierw po dupie niech
    dostana, a pozniej oni, albo ich starzy niech sie wyplacaja!