  • Data: 2003-05-04 01:59:03
    Temat: Re: interwencja policji
    Od: d...@w...pl (Piecia) szukaj wiadomości tego autora

    Witam Elita.pl,

    Ep> Tak właśnie powinno być. Niewyobrażalnie wkurwia mnie bandytyzm ludzi,
    Ep> którzy mają chronić prawa i porządku.
    ALe do niektórych nie można inaczej przemówić do rozsądku

    Ep> To rzeczy niedopuszczalne, tycg gnoi natychmiast powinni wypierdolić
    Ep> z roboty, dla przykładu wsadzić do aresztu, a potem uczciwie skazać
    Ep> i "powiesić".
    Myślisz że w dzisiejszych czasach wystarczy że policja powie "stać! nie
    ruszacz się" i to załatwi sprawę. Niektórzy ludzie nie czują respektu
    do policji, i taki problem czy policjant zawsze powinien działać z
    regulaminem czy też odpowiednio dostosowywać się.

    Ep> Natomiast pobitym - zauważ, że nie stawiali oporu - bezwględnie należy się
    Ep> odszkodowanie, zadośćuczynienie i solidne przeprosiny.
    Moim zdaniem to przegięcie, jak ktoś się nie stosuje do prawa,
    wychodzi na miasto się wyszumieć, zmienić trochę krajobraz miasta
    powinien się liczyć że komuś się to nie spodoba.
    W końcu policjant też człowiek. ( Zakładam że nie jest to sprawa w
    stylu że ktoś dzwoni na komendę ze skargą o zagłuszanie ciszy nocnej.
    Przyjeżdza policja i daje wycisk)
    A za co dać im odszkodowanie? A jakby przeciągli granicę i zamiast
    wiat znaleźli by sobie jakąś spokojną istotę, to co?

    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl