  • 1. Data: 2010-02-16 07:45:48
    Temat: import z chin
    Od: "madzia" <m...@g...pl>

    Witam.
    Czy ktos sie orientuje odnośnie importu z Chin towarów- np.odzieży. czy
    trzeba gdzieś to zgłaszać? Czy mogę sobie sprowadzać tak na własną rękę tzn.
    wystarczy załozyc firmę i znaleźć dostawców? Czy sa po drodze jakies
    problemy na co trzeba uważać.
    pozdrawiam Madzia

  • 2. Data: 2010-02-16 07:55:15
    Temat: Re: import z chin
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 16 Lut, 08:45, "madzia" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > trzeba gdzieś to zgłaszać? Czy mogę sobie sprowadzać tak na własną rękę tzn.
    > wystarczy załozyc firmę i znaleźć dostawców? Czy sa po drodze jakies

    Chińczyk zrobi ci dokładnie to co będziesz chciała i za co zapłacisz
    więc uważaj.