  • 1. Data: 2004-03-07 15:13:59
    Temat: ile kosztuje intercyza ?
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam!
    Czy to jest jakas zryczałtowana opłata ? :) Co moze taka intercyza zawierac
    ????
    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-03-07 15:24:49
    Temat: Re: ile kosztuje intercyza ?
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Ust. o notariacie i taksy notarialne.l Do odnalezienie w necie.

  • 3. Data: 2004-03-07 15:25:42
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ust. o notariacie i taksy notarialne.l Do odnalezienie w necie.

    Ok dzieki

  • 4. Data: 2004-03-07 18:12:58
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Słonik" <p...@o...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Czy to jest jakas zryczałtowana opłata ? :) Co moze taka intercyza
    zawierac
    > ????
    > Pozdrawiam serdecznie

    My płaciliśmy jakieś 500 dwa lata temu

  • 5. Data: 2004-03-07 19:28:23
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > My płaciliśmy jakieś 500 dwa lata temu

    Ja podobnie z jednym wypisem, w lutym 2004 r.

  • 6. Data: 2004-03-07 21:05:08
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja podobnie z jednym wypisem, w lutym 2004 r.

    Czy jest jakas roznica w cenie czy tez nie wazne co i jak chce okreslic ??
    Bede wdzieczny za pomoc
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-03-08 08:00:02
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Czy jest jakas roznica w cenie czy tez nie wazne co i jak chce okreslic ??

    Powinno być napisane, że po zawarciu związku małżeńskiego nie powstanie
    majątek wspólny. Reszta mniej ważna.