  • 1. Data: 2008-10-23 21:23:56
    Temat: i co takim zrobic?
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    http://img263.imageshack.us/img263/6372/zdjcie155687
    0257lm4.jpg
    http://img515.imageshack.us/img515/2964/zdjcie156688
    0227lt1.jpg
    http://img529.imageshack.us/img529/6687/zdjcie157yt2
    .jpg
    http://img406.imageshack.us/img406/3192/zdjcie158689
    5469ih2.jpg

  • 2. Data: 2008-10-24 01:43:43
    Temat: Re: i co takim zrobic?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    staszek wrote:
    > http://img263.imageshack.us/img263/6372/zdjcie155687
    0257lm4.jpg
    > http://img515.imageshack.us/img515/2964/zdjcie156688
    0227lt1.jpg
    > http://img529.imageshack.us/img529/6687/zdjcie157yt2
    .jpg
    > http://img406.imageshack.us/img406/3192/zdjcie158689
    5469ih2.jpg

    w zasadzie podejdz na policje, to oni beda wiedziec.

  • 3. Data: 2008-10-24 04:54:54
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "staszek" <d...@o...dfe> napisał w wiadomości
    > http://img263.imageshack.us/img263/6372/zdjcie155687
> [...]

    Zgłoś straży miejskiej ;)

  • 4. Data: 2008-10-24 10:27:04
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    > http://img263.imageshack.us/img263/6372/zdjcie155687
> [...]

    W Lublinie panowie z sm ztaneli na zakazie , jeden wyskoczyl do mcdonalds bo
    bulki, i koles zapytal tego w aucie dlaczego tu stoi, zakaz postoju i
    zatrzymywania sie, a wiadomo kolejki w mcdonalds wiec pare minut stal . a
    buc z sm :" a kim pan jest"
    na to chlopak "obywatelem polski" i cyknal zdjecie. buce sie tlumaczyly u
    komendanta ze mieli awarie samochodu(to tak na szybko wymyslili) tyle ze
    drugi buc wyszedl z kanapkami z mc, a auto odjechalo. jaja sobie z ludzi
    robia. u mnie pod sklepem tak samo, wypisuje koles mandaty, a sam chodzi na
    silownie to prywatny samochod parkuje tam samo gdzie innym te mandaty pisze.

    Adas

  • 5. Data: 2008-10-24 15:35:59
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    5469ih2.jpg

    > W Lublinie panowie z sm ztaneli na zakazie , jeden wyskoczyl do mcdonalds

    link:
    http://www.kurierlubelski.pl/module-dzial-viewpub-ti
    d-9-pid-62459.html

    > robia. u mnie pod sklepem tak samo, wypisuje koles mandaty, a sam chodzi
    > na silownie to prywatny samochod parkuje tam samo gdzie innym te mandaty
    > pisze.

    inaczej zawsze by miał zajęte:)
    ponadto jest to przykład współgrania interesu publicznego z prywatnym.

    pozdr
    lublex

  • 6. Data: 2008-10-24 19:25:47
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > Zgłoś straży miejskiej ;)

    zglosilem mailem. oto odpowiedz:

    Witam,
    każda kierowana do nas sprawa jest wyjaśniana. Tak będzie i w tym przypadku.
    Temat został przekazany Panu Komendantowi, który zainteresuje się sprawą i
    podejmie adekwatne do sytuacji decyzje. Uważamy, że strażnicy miejscy
    powinni dawać jak najlepszy przykład, dlatego nie bagatelizujemy
    jakichkolwiek uwag kierowanych pod naszym adresem.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Marek Anioł,
    Rzecznik SM.

  • 7. Data: 2008-10-24 19:45:15
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Ostatnio u nas w Zgorzelcu SM zabawiala sie w jazde po parkowych
    alejkach omijajac betonowe slupki zabraniajace wjazdu i jadac po trawniku.
    Ktos zrobil zdjecie i wyslal do SM.
    Tutaj link i fota:
    http://zgorzelec.info/index.php?k_d=27&id=2394&templ
    ate_cell=c_kmc

    Jak sie okazalo komendant ukaral straznika kierujacego autem mandatem.

    Piotr

  • 8. Data: 2008-10-25 09:52:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gobo w <news:gdt8jd$gje$1@news.onet.pl>:

> [...]
    ate_cell=c_kmc

    > Jak sie okazalo komendant ukaral straznika kierujacego autem mandatem.

    Może i komendant powinien zostać ukarany...

    <cytat ze strony linkowanej powyżej>
    Art. 144. § 1. Kodeksu Wykroczeń stanowi: Kto na terenach
    przeznaczonych do użytku publicznego [...] dopuszcza do niszczenia ich
    przez zwierzęta znajdujące się pod jego nadzorem, podlega karze
    grzywny do 1.000 złotych albo karze nagany.
    <koniec>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2008-11-04 22:38:06
    Od: "staszek" <d...@o...dfe>

    > http://img263.imageshack.us/img263/6372/zdjcie155687
> [...]

    Dostalem wyjasnienia z góry:

    "Sprawa: interwencji z dnia 23 października 2008 r. w osiedlu Teatralnym.

    W odpowiedzi na Pana korespondencję, przesłaną drogą elektroniczną w dniu 24
    października 2008 r. uprzejmie informuję, po zapoznaniu się z
    przedstawionymi materiałami przeprowadzono postępowanie wyjaśniające.
    Przedmiotem interwencji strażników miejskich na osiedlu Teatralnym w dniu 23
    października br. było zgłoszenie dotyczące niezabezpieczonego włazu
    studzienki burzowej, który to stwarzał zagrożenie dla poruszających się po
    tym odcinku drogi.
    Przyznaję, że interweniujący funkcjonariusze winni zaparkować pojazd
    równolegle do krawędzi krawężnika oraz poruszać się poza ww. pojazdem
    w nakryciach głowy. W złożonych wyjaśnieniach strażnicy przyznali się do
    popełnionych błędów. W związku z powyższym wyciągnięto wobec nich
    konsekwencje służbowe.
    Dziękując za sygnały dotyczące sposobu pełnienia służby przez
    funkcjonariuszy podległego mi Oddziału, liczę, że przyczynią się one do
    podwyższenia standardu naszych działań na rzecz społeczności lokalnej.

    Z poważaniem

    Radosław Gądek
    Zastępca Komendanta
    Straży Miejskiej Miasta Krakowa"