    From: "Wiktor" <w...@l...americanos.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hipermarkety........nie wiem ile place..........
    Date: Tue, 8 Jan 2002 08:53:08 +0100

    Użytkownik "greg" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:a1e5jo$1p97$1@news2.ipartners.pl...
    > gdyby wszystko działo się zawsze zgodnie z prawem, niepotrzebne byłyby
    sądy.
    > czy chęć postawienia na swoim lub potrzeba posiadania danego produktu jest
    > tak wielka, że będzie ci się chciało występować w tej sprawie na drogę
    > sądową ? praktyka niestety jest taka jaka jest. to nie w interesie
    > kierownika, żeby sprzedawał Ci po cenie niższej niż rzeczywista (mimo, iż
    > taka jest na wywieszce), bo ktoś za to oberwie po uszach. jak masz chęć to
    > zbierz świadków, spisz wszystkie dane produktu, dane widniejące na
> [...]
    od

    Witam
    Wprawdzie nie przepadam za -marketami, ale raz miło mnie zaskoczyli w...
    jednym z nich. Otóż cena w kasie była wyższa niż na wywieszce, więc za radą
    kasjerki zapłaciłem to co powiedziała kasa i poszedłem do punktu obsługi po
    zwrot nadpłaty. I zwrócili - dwukrotność kwoty nadpłaty (podobno taka ich
    praktyka). Tyle że w tym wypadku cena na wywieszce była dobra, a w systemie
    źle wprowadzona.
    Tak czy inaczej, zawsze możesz trochę pozamiatać kierownikiem podłogę ;)
    Wiktor
    NO SPAM - wytnij XXX - cut XXX
    Bachelors know more about women than married men;
    If they didn't, they'd be married too.
    -- H. L. Mencken