  • 21. Data: 2010-05-22 15:56:31
    Temat: Re: hałasliwy warsztat w bloku - czy można z tym walczyć?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Zygmunt wrote:

    > A o co chcesz go oskarżyć, że mieszka i płaci czynsz, że stropy mają za
    > słabą
    > izolację dźwiękową, że nie ma dywanów, czy o t,o że nie ogląda cały czas TV
    > tylko coś innego robi?
    >
    > Nie ma norm na hałas w bloku.

    No ale jest artykuł 51 kodeksu wykroczeń: kto krzykiem lub hałasem itd...
    Uważasz, że obciążające zeznania kilku osób nie przekonają sądu?
    Uciążliwość to rzecz subiektywna. Nie ma jak zmierzyć, ale odpowiednia liczba
    świadków chyba przekonuje, że uciążliwość zachodzi?

    > Nie bronię twojego sąsiada bo sam miałem sąsiada-świra i była tragedia...

    I co? Zrobiłeś z nim coś czy sam się wyprowadziłeś?

    > To oddalą sprawę i już

    Na praktyce w takich sprawach kompletnie się nie znam ale wg mnie takie orzeczenie
    to byłoby ostatnie łajdactwo. Jak będę komuś codziennie szczał na drzwi
    i wycieraczkę a potem przestanę to też niby szkody nie było i nie ma podstaw by
    karać?

  • 22. Data: 2010-05-22 23:50:18
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > liczba
    > świadków chyba przekonuje, że uciążliwość zachodzi?

    Tylko jak się zeznania sąsiadów na paragrafy przekładają skoro nie ma
    norm! -
    czyli sąsiad nie ma pojęcia i nie może zweryfikować czy jest za głośny czy
    nie,
    biegły też nie może.

    Sędzia w naszym kraju może w takiej sprawie wszystko od uniewinnienia do
    skazania na karę śmierci (wiem że nie ma k.śmierci i byłoby odwołania od
    orzeczenia
    ale sędzia ma imunitet i nic mu nie zrobisz...),

    Słyszałem o konfliktach w blokach o spuszczanie wody w WC w godzinach
    nocnych,
    o branie prysznica w nocy, w wyprowadzaniu psa w nocy, o to że dziecko komuś
    za głośno płacze, o głośne TV przygłuchego sąsiada staruszka, a malo kto
    lokalizuje
    problem w złej izolacji akustycznej mieszkań - czyli zbytnim oszczędnościom
    developerów.

    > I co? Zrobiłeś z nim coś czy sam się wyprowadziłeś?
    Wyprowadziłem się,

  • 23. Data: 2010-05-23 00:20:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-23 01:50, Zygmunt pisze:
    > Wyprowadziłem się,

    Bo wynajmowałeś tam mieszkanie. Za swojego tak prędko byś się nie
    wyprowadził.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-05-23 08:37:37
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    >Bo wynajmowałeś tam mieszkanie. Za swojego tak prędko byś się nie
    >wyprowadził.

    Nie wynajmowałem, to było mieszkanie rodzinne, zostali tam rodzice i
    dostawali dalej
    rozstroju nerwowego.

  • 25. Data: 2010-05-23 11:50:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-23 10:37, Zygmunt pisze:

    > Nie wynajmowałem, to było mieszkanie rodzinne, zostali tam rodzice i
    > dostawali dalej
    > rozstroju nerwowego.

    Bardzo współczuję Twoim rodzicom.

    --