    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hałasliwy warsztat w bloku - czy można z tym walczyć?
    Date: Sun, 23 May 2010 01:50:18 +0200

    > No ale jest artykuł 51 kodeksu wykroczeń: kto krzykiem lub hałasem itd...
    > Uważasz, że obciążające zeznania kilku osób nie przekonają sądu?
    > Uciążliwość to rzecz subiektywna. Nie ma jak zmierzyć, ale odpowiednia
    > liczba
    > świadków chyba przekonuje, że uciążliwość zachodzi?

    Tylko jak się zeznania sąsiadów na paragrafy przekładają skoro nie ma
    norm! -
    czyli sąsiad nie ma pojęcia i nie może zweryfikować czy jest za głośny czy
    nie,
    biegły też nie może.

    Sędzia w naszym kraju może w takiej sprawie wszystko od uniewinnienia do
    skazania na karę śmierci (wiem że nie ma k.śmierci i byłoby odwołania od
    orzeczenia
    ale sędzia ma imunitet i nic mu nie zrobisz...),

    Słyszałem o konfliktach w blokach o spuszczanie wody w WC w godzinach
    nocnych,
    o branie prysznica w nocy, w wyprowadzaniu psa w nocy, o to że dziecko komuś
    za głośno płacze, o głośne TV przygłuchego sąsiada staruszka, a malo kto
    lokalizuje
    problem w złej izolacji akustycznej mieszkań - czyli zbytnim oszczędnościom
    developerów.

    > I co? Zrobiłeś z nim coś czy sam się wyprowadziłeś?
    Wyprowadziłem się,