  • 1. Data: 2009-03-09 08:45:21
    Temat: gwarancja a dowód zakupu
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    czesc - kupilem kiedys urządzenie przez intenet. przysłali mi z podbitą
    gwarancją ale bez paragonu (mieli dosłać - nie dosłali).
    Czy posiadanie dowodu zakupu jest wymogiem koniecznym z pktu. widzenia prawa
    konsumenta?

  • 2. Data: 2009-03-09 09:03:25
    Temat: Re: gwarancja a dowód zakupu
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Ja na twoim miejscu bym spakował ten towar z opisem usterki i
    informacją,że nie otrzymałeś paragonu i odesłał go do sprzedawcy.
    Najlepiej na jego koszt. Jeśli powołasz się oczywiście na niezgodność
    towaru z umową a nie gwarancję.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2009-03-09 09:05:20
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    "krzysiek82" <k...@0...pl> wrote in message
> [...]
    > Jeśli powołasz się oczywiście na niezgodność towaru z umową a nie gwarancję.

    Problem jest taki, ze to byla firemka jakiegoś dziadka któren uprzejmy był ją
    zlikwidować wraz z telefonami i emailem :)

  • 4. Data: 2009-03-09 09:14:19
    Od: <s...@a...pl>

    > Najlepiej na jego koszt. Jeśli powołasz się oczywiście na niezgodność towaru z
    > umową a nie gwarancję.

    Jego koszt? Wysyła się na swój koszt, w przypadku uznania reklamacji mozna
    rozmawiać o pokryciu tego kosztu.

  • 5. Data: 2009-03-09 09:26:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Catalyst pisze:

    > "krzysiek82" <k...@0...pl> wrote in message
    >
    > Problem jest taki, ze to byla firemka jakiegoś dziadka któren uprzejmy
    > był ją zlikwidować wraz z telefonami i emailem :)

    Zadzwoń do urzędu gminy/miasta i dowiedz się jaki był adres
    zamieszkania tego dziadka i na ten adres ślij swoje żądania.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-03-09 09:30:33
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    s...@a...pl pisze:
    > Jego koszt? Wysyła się na swój koszt, w przypadku uznania reklamacji
    > mozna rozmawiać o pokryciu tego kosztu.

    Wcale nie wysyła się na swój koszt.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2009-03-09 10:24:01
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    krzysiek82 pisze:

    > Wcale nie wysyła się na swój koszt.

    To podaj odpowiedni przepis.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 8. Data: 2009-03-09 20:52:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > To podaj odpowiedni przepis.

    Pal sześć przepis, ale jak zmusić odbiorcę do zapłaty tych kosztów i
    odebrania przesyłki? To dopiero pytanie. :-)

  • 9. Data: 2009-03-10 10:53:14
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    powołać się na niezgodność towaru z umową i powiedzieć, żeby wezwał
    kuriera po odbiór paczki. Dwa razy reklamowałem tam CB radio.

    --
    krzysiek82