  • 51. Data: 2004-09-26 10:12:05
    Temat: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko(was: gwa?t na m??czy?nie ->dziecko)
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "M" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1499.000006c9.4155a112@newsgate.onet.pl...

    > no of course ze tak! Ukarac ja, jak najbardziej. Ale to bedzie mialo
    miejsce w
    > zupelnie innej, odrebnej sprawie w stosunku do kwestii alimentacyjnej. A
    > ukaranie tej kobiety nie moze sie roznac i nie rozna sie przecez
    wymazaniu
    > obowiazku alimentacyjnego ojca dziecka!

    To co wtedy dzieje się z dzieckiem, jeśli matce ograniczą prawa
    rodzicielskie i ukażą ją za gwałt karą więzienia. Kto ma się wtedy
    zajmować dzieckiem?

  • 52. Data: 2004-09-26 10:15:22
    Temat: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    > Zwroc uwage ze ten mezczyzna jest owszem pokrzywdzonym, ale wlasnie w
    sprawie
    > o gwalt. Natomias dziecko poczete w wyniku tegoz gwaltu nie jest ani
    strona,
    > ani nie wystepuje w zadnej innej roli w tej sprawie. W kwestii alimentow
    > mezczyzna ten nie ma juz statusu pokrzywdzonego, lecz - ojca.

    No dobrze, ale co się dzieje, gdy dziecko zostało poczęte in vitro (mogę
    się mylić-chodzi o poczęcie bez udziału faceta, kobieta "pobiera" nasienie
    z banku spermy)? Czy wtedy też dawca ma płacić alimenty?

  • 53. Data: 2004-09-26 10:18:59
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:cj4f0m$grh$2@inews.gazeta.pl...
    > dyskusji

    > No i wszystko jasne :-)

    Z ust mi to wyjąłeś:))))

  • 54. Data: 2004-09-26 11:47:51
    Od: "F" <f...@z...tech.us.edu.pl>

    wiadomości news:cj47ke$ko7$1@news2.ipartners.pl...

    > Oczywiście Ci czegoś takiego nie życzę, ale spróbuj - dla dobra dyskusji
    > i oceny sytuacji - wyobrazić sobie coś takiego. I konieczność płacenia
    > przez najbliższe kilkanaście lat...

    A co powiecie na te sytuacje? :)

    Ona zada alimentow i dostaje je.
    Facet ma prawo zadac odszkodowania w drodze powodztwa cywilnego od
    sprawczyni czynu.
    Ona idzie do wiezienia za gwalt, on placi alimenty, ona mu placi
    odszkodowanie.
    Ona nie ma z czego placic odszkodowania, przychodzi komornik i zabiera jej
    neimal wszystko.
    On nie ma z czego placic alimentow lub uporczywie uchyla sie od obowiazku
    alimentacyjnego i on idzie do wiezienia.
    I tym sposobem poprzez "dobro dziecka" dochodzimy do wyrzadzenia dziecku
    najwiekszych przykrosci.

  • 55. Data: 2004-09-26 12:42:47
    Temat: Re: gwa?t na m??czy?nie -> dziecko
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Ciekawi mnie jeszcze jeden aspekt tej sprawy - czy mężczyzna może żądać
    usunięcia ciąży, będącej wynikiem opisanego gwałtu?

    P.

  • 56. Data: 2004-09-26 15:29:23
    Od: "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl>

    wiadomości news:cj3rgn$edh$2@news2.ipartners.pl...

    [ciach]
    > nauczyciela WFu. A sędzina przysoliła mu jeszcze alimenty...
    "sędzia przysoliła"
    sędzina == żona sędzi (sędziego)
    j.

  • 57. Data: 2004-09-26 15:39:18
    Od: "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.A." <l...@p...com> napisał w wiadomości

    > Potoczne błędne, a przestarzałe prawidłowe?
    > A dlaczego akurat tak?

    Czym się różni Pani Doktor od Pani Doktorowej ?
    Tak pierwsza zdobyła tytuł własną głową.

    j.

  • 58. Data: 2004-09-26 15:45:13
    Od: "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > marzenia marzeniami, ale gwalt to gwalt, gdy kobieta jest gwalcona i
    > chce tego to wtedy to nie jest gwalt !!!!! i to samo jest z facetem,
    > jezeli gosciu chce tego, to nie jest zaden gwalt
    > i watpe ze przy prawdziowym gwalcie dojdzie do erekcji
    Zrób eksperyment:
    obwiąż sobie nitką , tak dość ciasno.
    Nie wstanie?

    A teraz zajrzyj do dowolnej książki medycznej
    traktującej o męskich narządach płciowych
    i poczytaj o fizjologicznych mechanizmach erekcji.
    Erekcję można wymusić nawet gdy facet ma obrzydzenie
    do całej sytuacji . Wystarczy odpowiednio podrażniać członka.

    j.

  • 59. Data: 2004-09-26 17:09:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ]
    > "sędzia przysoliła"
    > sędzina == żona sędzi (sędziego)

    Ale to już było (jak śpiewała M. Rodowicz).
    I w dodatku okazało się nieprawdą.

    Pzdr
    Leszek

  • 60. Data: 2004-09-26 18:09:41
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 17:45:13 +0200, Janusz Lepionko <j...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > Erekcję można wymusić nawet gdy facet ma obrzydzenie
    > do całej sytuacji . Wystarczy odpowiednio podrażniać członka.

    No tak. Niestety erekcja nie jest zależna od woli. A szkoda...

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące: