  • 1. Data: 2005-06-13 07:29:40
    Temat: grill na balkonie
    Od: "Zlaprybe" <z...@g...pl>

    Mieszkam w bloku, mam duzy balkon. Nestety w moim miescie nie ma miejsca na
    zrobienie grilla (nawet w parkach jest tabliczka z zakazem grillowania).
    Jedynym wyjsciem na szybki grill jest zrobienie go na balkonie. Mam wiec
    pytanie. Czy robienie grilla na balkonie jest zgodne z prawem, tzn czy mam
    spodzieac sie ewentualnej interwencji policji, ze np. dymie?

  • 2. Data: 2005-06-13 07:41:50
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Zlaprybe napisał(a):
> [...]
    > pytanie. Czy robienie grilla na balkonie jest zgodne z prawem, tzn czy mam
    > spodzieac sie ewentualnej interwencji policji, ze np. dymie?

    gdzies ostatnio czytalem ze robienie grilla na balkonie jest co najmniej
    nierozsadne
    wez pod uwage ze moze to przeszkadzac sasiadom. w zwiazku z tym moga Wam
    zwrocic uwage. Jesli to nie poskutkuje... zawsze moga zadzwonic do
    strazy pozarnej i zglosic ze z Waszego balkonu unosi sie dym.
    Po ilus interwencjach grill moze Wam sie znudzic

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-06-13 08:46:43
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Jedynym wyjsciem na szybki grill jest zrobienie go na balkonie.

    Innym wyjściem jest nie zrobienie grilla.

    Góral

  • 4. Data: 2005-06-13 09:01:48
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Góral" wrote:

    > Innym wyjściem jest nie zrobienie grilla.

    Lub, o czym juz byla dyskusja, grill elektryczny. Nie kopci. Nie dymi.
    Nie ma otwartego ognai. Nie iskrzy...

    --
    Richard Paul Russo "SHIP OF FOOLS" ............. http://tiny.pl/h256
    Gwiezdne Wojny - Epizod 3: Zemsta Sithów ....... http://tiny.pl/hknr

  • 5. Data: 2005-06-13 11:05:40
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    mariposa doux napisał(a):

    > Lub, o czym juz byla dyskusja, grill elektryczny. Nie kopci. Nie dymi.
    > Nie ma otwartego ognai. Nie iskrzy...

    .. i nie smakuje ;)

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 6. Data: 2005-06-13 11:12:05
    Od: "Jocker_Gd" <H...@U...onet.pl>

    "Zlaprybe" napisał :
    >Czy robienie grilla na balkonie jest zgodne z prawem, tzn czy mam
    > spodzieac sie ewentualnej interwencji policji, ze np. dymie?

    Niestety, nie jest zgodne z prawem - stanowią o tym przepisy PPOZ.

    -
    J 3M

  • 7. Data: 2005-06-13 12:08:40
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    BbT wrote:

    > .. i nie smakuje ;)

    S,kmakuje, smakuje. To ze inaczej, to fakt. Ale na grilu elektrycznym
    nalezy robic inne potrawy i troche inaczej, niz na tradycyjnym...

  • 8. Data: 2005-06-13 12:09:30
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jocker_Gd wrote:

    > Niestety, nie jest zgodne z prawem - stanowią o tym przepisy PPOZ.

    Wlasnie moze jakies konkrety? Hm? Bo ostatnio przy takiej dyskusji to
    doszlo do tego, ze wlasciwie to nei ma o tym nic w zadnych przepisach...

  • 9. Data: 2005-06-13 12:38:33
    Od: "Jocker_Gd" <H...@U...onet.pl>

    "mariposa doux" <>>

    > Wlasnie moze jakies konkrety? Hm? Bo ostatnio przy takiej dyskusji to
    > doszlo do tego, ze wlasciwie to nei ma o tym nic w zadnych przepisach...

    PRZEPISY PRZECIWPOŻAROWE DLA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I GOSPODARSTW ROLNYCH

    Budynki w tym budynki mieszkalne i usługowe, inne obiekty budowlane, a także
    tereny np. takie jak pola biwakowe czy tereny rekreacyjne, określane w
    przepisach przeciwpożarowych jako "obiekty", powinny być projektowane,
    użytkowane i utrzymywane w sposób zabezpieczający przed powstaniem pożaru.
    Szczegółową podstawę dla wymagań w tym zakresie stwarza między innymi
    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 3 listopada 1992 r. w
    sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i
    terenów (Dz.U. Nr 92, poz. 460) wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia
    24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 81, poz. 351).

    IMHO grillowanie to uzytkowanie które zdecydowanie moze byc zaczatkiem
    pozaru - tyle

    -

    PZDR. J 3M

  • 10. Data: 2005-06-13 12:47:46
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Jocker_Gd wrote:

    > IMHO grillowanie to uzytkowanie które zdecydowanie moze byc zaczatkiem
    > pozaru - tyle

    hm... tak jak zapalenie papierosa na balkonie.

    pzdr

    Ma Du