  • 31. Data: 2012-11-24 20:24:21
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Arek" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    news:k8r59d$q2q$1@speranza.aioe.org...
    > Zrozum w końcu, że to żaden spisek tylko konieczność - albo zboża odporne
    > na lokalne patogeny i warunki albo... powszechny głód.

    wydaje ci się że znasz temat, ale po raz kolejny proponuję głębsze
    zapoznanie tematu, nie pobieżne artykuły z wiki.
    aspartam też jest ok wg Ciebie? też się nim zajadasz?

  • 32. Data: 2012-11-24 20:30:04
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Arek" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-11-24 14:07, news pisze:
    > [..]
    >
    > No i dlaczego jesteście takimi oszołomami?
    > Sami się kompromitujecie.
    >
    > Zrozum w końcu, że to żaden spisek tylko konieczność - albo zboża odporne
    > na lokalne patogeny i warunki albo... powszechny głód.
    >
    > Oczywiście Ty to wyżej napisałeś pomiędzy jednym bęknięciem a drugim
    > pierdnięciem po zjedzeniu tłustego schabowego, więc to Cię nie rusza.
    >

    > Arek

    swoją drogą, ciekawe, czy taka sama byłaby reakcja ludzi, jakby w ten sam
    sposób jak GMO uchwalili, że pracujemy do 90 roku życia, w mediach nie
    byłoby o tym słowa, i tlumaczyli w uzasadnieniu, że wyższa racja, budżet,
    głód powszechny itd.
    Z tematem GMO widać że ludzie są zdezinformowani i wydaje się, ze nie ma to
    większego znaczenia. W UE to odrzucili, zakazali, w Polsce kuchnia nać
    pozwolimy i będziemy sobie udowadniać że to jest ok.

  • 33. Data: 2012-11-25 00:41:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 20:30:00 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:

    > Z tematem GMO widać że ludzie są zdezinformowani i wydaje się, ze nie ma to
    >
    > większego znaczenia. W UE to odrzucili, zakazali, w Polsce kuchnia nać
    >
    > pozwolimy i będziemy sobie udowadniać że to jest ok.

    Ty tak na poważnie/
    Poważniejszych problemów nie masz?

  • 34. Data: 2012-11-25 09:00:52
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 24.11.2012 14:02, Ajgor pisze:

    > Użytkownik "vvvvvv" napisał w wiadomości

    > Ależ ja chcę wiedzieć, co jem. Ale nie jestem z tych, co to mi ktoś
    > krzyknie, Że "to szkodzi" i ja mu zaraz uwierzę i przestanę jeść. Tym
    > bardziej, że jedyne poparcie taki ktoś ma jedynie od domorosłych
    > filozofów. Po za tym każde jedzenie szkodzi. Jak by miał słuchać każdego
    > kretyna, to by umarł z głodu, ale za to zdrowo :)

    Ależ nikt ci nie zabrania żreć czego chcesz, tylko ja (i wielu podobnie
    myślących) nie chcę jeść g..a nie wiedząc o tym.
    Ponadto znając co robili w innych krajach sprzeciwiam się legalnego -
    tylnymi drzwiami, wprowadzenia GMO do produkcji rolniczej i wytwarzania
    namiastek żywności.
    --
    (__)
    (oo)

  • 35. Data: 2012-11-25 09:23:13
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    ps.com...
    W dniu sobota, 24 listopada 2012 20:30:00 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:

    > Ty tak na poważnie/
    tak
    > Poważniejszych problemów nie masz?
    oczywiscie ze mam

  • 36. Data: 2012-11-25 09:45:37
    Od: <news>

    Użytkownik "Ajgor" napisał:
    > No popatrz. Wszystko skażone przez GMO, a mimo to ludzie żyją.
    > Jak to możliwe? A może zaraz napiszesz, że ilośc Polaków się
    > zmniejsza przez GMO? Ale zaraz zaraz... Wszyscy jedzą je
    > jednocześnie, czy więc wszyscy nie powinni umrzeć w tym samym
    > czasie? No chyba, że GMO skaża tylko psychikę. To się zgodzę.
    > Dookoła tylu idiotów... Prawda?

    Nie staraj się sprawiać wrażenia ze jesteś głupszy niż wyglądasz, tylko
    uważnie posłuchaj co do ciebie ktoś mądrzejszy mówi, dasz radę?

    GMO to nie jest trucizna która działa w jednym pokoleniu a badania na
    szczurach pokazują że jego działanie rozkłada się na dziesiątki pokoleń i
    skuteczność GMO w takim długim okresie jest większa niż jakakolwiek toksyny
    chemicznej bo dokładnie 100%
    Ci co stoją za GMO dobrze o tym wiedzą dlatego są właścicielami ogromnych
    bunkrów DNA nie skażonego GMO z całego świata. Mają tam nasiona, próbki
    tkanek, bank spermy gromadzone latami z całego globu. Jak myślisz po co im
    to potrzebne?

    Tak więc nie łudź się że za twojego któtkiego życia zaczniesz obserwować
    masowe wymieranie, tego doczekają twoje pra pra wnuki, ale zapewne co cię to
    obchodzi, skoro teraz masz co żreć, masz na piwo i igrzyska to nic ci więcej
    do życia nie potrzeba, prawda? Niemniej już dzisiaj ludzie umierają od GMO
    bo nie trzeba być inteligentem żeby zobaczyć masowy wysyp mutantów!

    > No wiesz. Równie dobrze możemy sobie poopowiadać o GMO na marsie. Czy my
    > tu rozmawiamy o Indiach?

    Bo na marsie GMO nie ma a w indiach jest to temat dobrze znany i dawno
    przerabiany i warto by się od bardziej doświadczonych uczyć prawda? A ich
    doświadczenie zupełnie przeczy twoim urojeniom o wydumanej dobrowolności,
    wolnym wyborze i takim tam!

    > A to ich GMO jest gorsze od naszego GMO? W zasadzie masz
    > rację. Powinno się wspierać rodzimą gospodarkę,
    > więc lepiej kupować nasze GMO niż amerykańskie :)

    Nie ma czegoś takiego jak nasze GMO! Każde GMO jest ICH!
    To są ich patenty i każdy rolnik będzie musiał płacić haracz za sianie GMO,
    jeśli nie dobrowolnie to zostanie do tego przez aparat państwowy zmuszony
    (zainteresuj się jak to się działo w stanach)
    Jeszcze nie rozumiesz że tutaj żadnego wyboru nie ma i zostaniesz do tego
    zmuszony?
    Jaki masz wpływ na to żeby kupować polskie towary? żaden!
    Nasz nierzond obkłada naszą produkcję kosmicznymi podatkami a sprowadza do
    kraju nieopodatkowane towary z chin, na dodatek dotowane przez chiny i po
    pewnym czasie w żadnym sklepie nie zobaczysz polskiego towaru, więc nie masz
    możliwości nawet wybrać! A nawet jak byś miał to nie było by cię stać na
    wybór bo nie stać cię na ogromnie opodatkowany polski towar.

    > Tu akurat się zgodzę. Importowanie czegokolwie, co mamy u siebie,
    > to jest zwykłe skurwysyństwo godzące w nas samych

    Więc to GMO dokładnie na tym polega, czyli jak zwykle zalać nasz rynek
    trefnym towarem z zagranicy, tak jak to miało miejsce importem towarów z
    chin i zboża z niemiec, po to żeby zniszczyć naszą gospodarkę i rolnictwo,
    teraz załapałeś?

  • 37. Data: 2012-11-25 11:28:08
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

> [...]

    > Chodzi dokładnie o to samo, czyli zniszczenie gospodarki kraju i zrobienie z
    > obywateli niewolników, co już prawie się udało.
    Niewolnictwo w Polsce i tak jest powoli wprowadzane. Czy to z GMO, czy bez.
    Pracownik ma coraz mniej praw
    a pracodawca coraz więcej. I nie ma to nic wspólnego z GMO.

  • 38. Data: 2012-11-25 11:29:27
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > tak

    > oczywiscie ze mam

    To może się nimi zajmij, co?

  • 39. Data: 2012-11-25 11:34:02
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "PrivateLan" <h...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ nikt ci nie zabrania żreć czego chcesz, tylko ja (i wielu podobnie
    > myślących) nie chcę jeść g..a nie wiedząc o tym.

    To go nie jedz. Ktoś Cię karmi siłą?

    > Ponadto znając co robili w innych krajach sprzeciwiam się legalnego -
    > tylnymi drzwiami, wprowadzenia GMO do produkcji rolniczej i wytwarzania
    > namiastek żywności.

    Namiastki żywności to mamy od 23 lat wszedzie. Wędliny "wędzone" przy pomocy
    lakieru,
    kurczaki myte w płynie do naczyń, żeby zmyć zielony nalot, wszystko w proszku z
    dodatkiem chemii, coraz mniej mięsa w mięsie itp. itd... Dlaczego kiedyś polskie
    wyroby były najlepsze w europie? Bo były naturalne. Teraz powoli równamy do
    reszty "bogatego" świata. Coraz mniej jedzenia w jedzeniu, a coraz więcej
    chemii. Ważne, żeby było jak najtaniej zrobione.

  • 40. Data: 2012-11-25 12:01:59
    Od: <news>

    Użytkownik "PlaMa" napisał:
    > GMO to bardzie wyszukana metoda tworzenia krzyżówek
    > - coś co ludzie robią od czasów rozpoczęcia upraw. W jaki
    > sposób zjedzenie przez ciebie rośliny z wklonowanymi genami
    > zwiększających odporność na suszę i mróz miałoby zabijać
    > Twoje prawnuki? No chyba, że jesteś jednym z tych przygłupów
    > co krzyczą na ulicach "zjemy dna i nam ogony wyrosną"?

    Nazywasz innych przygłupami a sam nim jesteś bo wypowiadasz się na temat GMO
    sam nie mając zielonego o nim pojęcia!
    Co za brednie opowiadasz o genach odpornych na mróz czy choroby? Żadne GMO
    takich nie ma! GMO to mutanty wyposażone albo w geny wytwarzajace truciznę
    wewnątrz, albo w geny odporne na truciznę RANDUP, To jest cała prawda o GMO!
    To nie jest żadna krzyżówka, na dodatek człowiek żadnych krzyżówek nigdy nie
    przeprowadzał, rośliny krzyżowały się same naturalnie.

    > teoria spiskowa... szkoda czasu na komentowanie.

    To proszę wyjaśnij nam tutaj cel wydawania setek miliardów euro i dolarów na
    bunkry wiercone w litej skale z bankami nasion i spermy i to akurat nie
    skażonych GMO?

    > W JAKI SPOSÓB GMO BĘDĄ ZABIJAĆ TE PRAWNUKI-MUTANTY?!
    > Jesteś w stanie jasno się wyrazić?

    GMO to mutanty genetyczne (jak sama nazwa wskazuje) a geny są przekazywane z
    pokolenia na pokolenie, czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    > Źródła.

    Sam poszukaj w necie leniu, mnie dla ciebie szkoda nawet czasu!

    > Teraz płaci za bardziej wydajne krzyżówki - nic nowego.

    Teraz nic nie płaci!