  • 151. Data: 2020-05-01 12:55:43
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: g...@g...com

    użytkownik Budzik napisał:

    > Mysle ze osób które postanowią zrobić taki zart bedzie sporo.

    O Kidawce i wyborkach (Michalkiewicz)
    https://pl.wikisource.org/wiki/Lis_i_Winogrona

  • 152. Data: 2020-05-01 14:01:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-30 o 13:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    t...
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=75df0a68-9cdd-5944-b769-3265844a1dab&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2#rlu-2020
    04292158582247110413

    -wyborczych-przygotowywanych-przez-pis-poczta.html#S
    .koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze

    > Ale jeszcze dane osobowe trzeba ...
    >
    > A swoja droga - PKW odpuscilo drukowanie kart ?
    > Bo to juz bylby chyba najwyzszy czas ... chyba, ze wyborow nie bedzie, z
    > braku komisji ...

    Na każdej karcie musi być oryginalna okrągła czerwona pieczęć danej
    Komisji Wyborczej. To się stempluje w dniu głosowania.

  • 153. Data: 2020-05-01 16:41:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 14:01:43 +0200, Animka napisał(a):
    -wyborczych-przygotowywanych-przez-pis-poczta.html#S
    .koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze

    > Na każdej karcie musi być oryginalna okrągła czerwona pieczęć danej
    > Komisji Wyborczej. To się stempluje w dniu głosowania.

    Animko, jak to sobie wyobrazasz w wersji korespondencyjnej ?

    J.

  • 154. Data: 2020-05-01 21:08:20
    Temat: Pracownik od pakietów wyborczych zarażony
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jak podają media, pracownik z firmy zajmującej się kompletowaniem
    pakietów wyborczych jest zarażony koronawirusem.

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/zarażony
    -pracownik-firmy-kompletujcej-pakiety-wyborcze/ar-BB
    13sT7q?li=BBr5CAq

    Zdrowych wyborów rodacy, jak obiecują nam rządzący :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 155. Data: 2020-05-01 22:17:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-05-01 o 16:41, J.F. pisze:
    -wyborczych-przygotowywanych-przez-pis-poczta.html#S
    .koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze

    > Animko, jak to sobie wyobrazasz w wersji korespondencyjnej ?

    Tak sobie wyobrażam, że ta planowana, obecna to "lipa".

  • 156. Data: 2020-05-01 23:56:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 22:17:43 +0200, Animka napisał(a):

    > Tak sobie wyobrażam, że ta planowana, obecna to "lipa".

    W jaim sensie ?

    Bo 5-go rozpatrzy Senat, 6-go zatwierdzi Sejm, Duda zaraz podpisze i
    wybory korespondencyjne stana sie faktem :-)

    I jedyne co moze to zmienic to sprzeciw gowinowcow, albo jakis
    zmasowany atak wirusa na pisowcow :-)

    J.

  • 157. Data: 2020-05-02 09:24:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...pl>

    https://tvn24.pl/wybory-prezydenckie-2020/pakiety-po
    d-drzwiami-brak-kar-za-bledne-doreczenie-wewnetrzna-
    korespondencja-pracownikow-poczty-polskiej-4572162

    Właśnie telewizor powiedział, że dotarł do wewnętrznego forum w
    intranecie Poczty Polskiej gdzie spółka odpowiada pracownikom jak się
    odbędzie doręczanie pakietów wyborczych:

    - pakiety będa roznoszone przez 2 osobowe komisje
    - pracownicy PP nie będą karani za błędne doręczenia, spółka ufa swoim
    pracownikom, że zrobią to rzetelnie
    - przesyłki pakietów są przesyłkami nierejestrowanymi
    - pakiet może być doręczony bezkontaktowo do skrzynki oddawczej, odbiór
    pakietów od osób w kwarantannie, będzie bezkontaktowo przy pomocy małych
    przenośnych urn wyborczych

    Ponadto związkowiec z Wolnego Związku Zawodowego PP domniemywa, że
    listonosz będzie miał wykaz ile pakietów wrzucić do której skrzynki np.
    lokal 1 - 3 szt
    lokal 2 - 4 szt
    lokal 3 - 1 szt

    Dobry post znalazłem na:
    https://www.facebook.com/listonoszepolska/posts/1860
    878464046198

    w jednym rejonie doręczeń ilość pakietów wyborczych może przekroczyć 100
    kg, a w rejonach gdzie są wieżowce, nawet może sięgać 200kg, PP
    musiałaby zaangażować chyba całą flotę samochodową, aby rozwieźć to w
    rejony, postawić samochód w rejonie i z samochodu pieszo roznosić pod adresy

  • 158. Data: 2020-05-02 10:23:03
    Od: g...@g...com

    użytkownik Krzysztof 'kw1618' Warszawa napisał:
    > a w rejonach gdzie są wieżowce, nawet może sięgać 200kg

    Bo w PL mamy najdłuższe budynki:)
    https://youtu.be/uml2P0xAODI

  • 159. Data: 2020-05-02 10:34:33
    Od: g...@g...com

    użytkownik Krzysztof 'kw1618' Warszawa napisał:

    > Dobry post znalazłem na:
    > https://www.facebook.com/listonoszepolska/posts/1860
    878464046198

    Żytawa Miasto rodzinne Zittau (miło widzieć troskę niemca:))

    > Być może jeden list wyborczy będzie ważył 100g czyli to daje ok.230kg

    Być może, a być może i 1kg jak kamieni dorzuco do środka!

  • 160. Data: 2020-05-02 11:03:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.05.2020 o 09:24, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:

    > - pakiet może być doręczony bezkontaktowo do skrzynki oddawczej, odbiór
    > pakietów od osób w kwarantannie, będzie bezkontaktowo przy pomocy małych
    > przenośnych urn wyborczych

    Nie wiem czemu skojarzyło mi się z małym czołgiem porucznika grubera;)

    --
    Shrek