  • 1. Data: 2003-04-14 19:59:33
    Temat: gdzie podkablowac firme
    Od: "Mlody" <m...@p...pl>

    Witam,
    Jakis czas temu pracowalem w firmie ktora zajmuje sie podlaczaniem internetu
    do mieszkan klientow. Pracowalem tam bardzo krotko poniewaz mimo moich
    ciaglych prosb o podpisanie umowy ciagle bylem zbywany odpowiedzia "jutro
    bedzie gotowa do podpisu". Oczywiscie przestalem tam pracowac, npisalem do
    nich pismo ze maja mi zaplacic kase za moja robote. Zero odezwu. dzwonie do
    nich - zero odezwu.
    Gdzie moge ich podkablowac, ze robia takie rozne przekrety, bo z tego co
    wiem to nie jestem pierwsza osoba ktora tak zrobili.
    Dodatkowo podczas mojej pracy w owej firmie zostalem wtajemniczony ze
    korzystaja oni z laczy radiowych i anten na ktore trzeba miec specjalne
    pozwolenia a oni takowych nie posiadaja, do jakiego urzedu/instytucji moge
    zglosic taki fakt?
    Chce ich po prostu tak zalatwic zeby mnie dlugo pamietali :-)

    GG # 264858

  • 2. Data: 2003-04-14 20:25:34
    Temat: Re: gdzie podkablowac firme
    Od: "Młody" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozwolenia a oni takowych nie posiadaja, do jakiego urzedu/instytucji moge

    www.par.gov.pl

    Pozdrawiam Młody

  • 3. Data: 2003-04-15 00:22:28
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Młody" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b7f5fv$148q$1@foka.acn.pl...

    > www.par.gov.pl

    Jeśli sprawi Tobie przyjemność, kara nałożona na szefostwo firmy to w
    sprawach pracowniczych zacznij od Państwowej Inspekcji Pracy. Z resztą
    niestety pozostaje jedynie sąd.

    Stan_Z