  • 1. Data: 2002-06-06 14:24:25
    Temat: garaż przy ogrodzeniu
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam
    mam pytanie. Mieszkam w domku jednorodzinnym. Sąsiad postawił garaż zaraz przy
    moim ogrodzeniu. O ile wiem
    budynki na posesji sasiada muszą być oddalone co najmniej o 3 metry - czy to
    prawda, gdzie mogę zasięgnąć takiej informacji i czy ma znaczenie czy jest to
    budynek tymczasowy czy trwały.

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2002-06-07 05:43:27
    Temat: Re: garaż przy ogrodzeniu
    Od: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > prawda, gdzie mogę zasięgnąć takiej informacji i czy ma znaczenie czy jest to

    Trzy metry od granicy dzialki jesli sciana nie ma okna, cztery z oknem.
    Poza tym generalnie do postawienia garażu wymagane jest pozwolenie na
    budowe, a nie powinno zostac wydane z warunkami zezwalajacymi na mniej
    niz 3 metry bez Twojej zgody. Nawet jesli sasiad probuje podciagnac
    garaz pod obiekt, na ktory nie wymagane jest pozwolenie (np. zwiazany z
    produkcja rolna), to musi powiadomic nadzor budowlany.

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej