  • Data: 2018-12-28 10:37:17
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    org...
    On 2018-12-28, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    [...]
    >To jest czystej wody gdybologia stosowana. Nie wiadomo jak by się
    >sytuacja na rynku potoczyła.

    Niemieckie banki zaczelyby udzielac kredytow na polskie hipoteki ? :-)

    >Ludzie _wiedzieli_ czym są kredyty walutowe (i nadal wiedzą, nie
    >zginęło to w narodzie). Dalszą część zdania sobie dopowiedziałeś,
    >nikt tu nie pisał że analizowali trendy. Na zysk liczyli, ale
    >w stosunku do wysokich rat w PLN.

    >Tak, ludzie też wiedzieli że waluta może podskoczyć o 100%, ale _nie
    >wierzyli w to_ i kierowali się wewnętrznym optymizmem który kazał
    >patrzyć na chwilowe korzyści z niskich rat.

    Ja tam raczej mowilem, ze waluta moze skoczyc i wiecej, ale w slad za
    tym skocza i zarobki i ceny nieruchochomosci.
    Jeszcze pamietalem czasy, gdy tak skoczyla :-)

    Pozostaje pytanie jak by wtedy skoczyl WIBOR, moze nalezalo spojrzec
    optymistycznie i wziac spekulacyjnie kredyt w PLN :-)

    Po czym rynek by wywinal numer, i frank by spadal i spadal :-)

    >Ty wierzysz, że WIBOR3M będzie np. miał wartość 10%? Albo 15%?
    >I dasz sobie łapkę uciąć że nie osiągnie takich poziomów
    >przez następne 30 lat?

    Wtedy to juz bedzie spora czesc splacona. Pytanie czy nie skoczy w
    ciagu 5 lat :-)

    No i jak tak skoczy, to pewnie i zarobki skocza, wiec nie bedzie
    problemu ... ha, ha, ha, skad ja to pamietam :-)

    J.