  • Data: 2006-01-04 18:58:25
    Temat: Re: fotoradar problem
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:dph1hd$b53$2@inews.gazeta.pl...

    > I co zrobisz z tą notatką gdy oskarżony/obwiniony odmówi składania wyjaśnień?

    Notatka z rozpytania dołączana jest do wniosku o ukaranie. Co sąd z tym robi nie
    wiem, ale orzeka grzywny. Przynajmniej w Poznaniu nie ma z tym problemu. Z uwag
    na właściwość terytorialną wnioski te ( z art.65par.2) rozpatruje wyłącznie
    Wydział XIX Grodzki na ul. Słowackiego. Zadzwoń, dowiedz się jak to robią i
    ostatecznie zostanie to zagadnienie zakończone. Uwierz mi, nikt problemu z tym
    nie ma (poza gamoniami "zapominającymi" komu pojazd urzyczyli).

    --
    Pzdr
    Leszek