  • 31. Data: 2008-02-09 22:32:02
    Temat: Re: firma a pieczątka
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Jakich "wadliwych"???
    > Przywalałeś pieczątkę bez REGONu, czy nie przywalałeś *nic*?
    Oczywiście nie przywaliłem nic, jednak okienko zawiera dość jednoznaczny
    opis: "Podpis (i pieczątka) podatnika lub osoby reprezentującej
    podatnika", czyli wydawałoby się, że na deklaracji VAT _TRZEBA_
    przystawić jakąś (bliżej nie określoną) pieczątkę. Nie wiem tylko po
    jaką cholerę jest ten nawias - może ktoś się w przepisach doszukał? ;-)

    > Przecież NIE PISAŁEM jakoby istniał jakikolwiek nakaz posiadania
    > lub używania pieczątki - oczywiście że można nie mieć oraz można
    > mieć i NIE UŻYWAĆ!
    Jasne. Litościwie spuśćmy zasłonę milczenia nad instytucjami typu ZUS,
    czy Poczta Polska, gdzie niestety tego nie rozumieją ;-)

    Maciek

  • 32. Data: 2008-02-10 14:00:35
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A pieczątka imienna "osoby" nie spełnia tego wymowgu?
    JaC

    -----