  • Data: 2004-06-23 09:23:12
    Temat: Re: fima windykacyjna - troszkę długie, ale nie za bardzo
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-22 17:13, Tomasz Waszczynski rzecze:
    > Hm, ale coś nie chce mi się w to wierzyć. Przecież sytuacja, w której firma
    > pisze, że kupiła dług, mimo że nie kupiła, to zwykła próba wyłudzenia.

    Nie wiem czy to próba wyłudzenia, ale na pewno oszustwo, poświadczenie nieprawdy i
    takie tam bzdety.
    A korzystają z tego, że nikomu nie chce się w tym chorym kraju ścigać takich
    przestępców.

    > Nie bardzo sobie to wszystko wyobrażam, bo oprócz tego, co pisałem wcześniej
    > dochodziłoby do działania - ewidentnego w moim przekonaniu - na szkode
    > spółki. W to wszystko musieliby być więc zamieszani prezesi zarządów, rady
    > nadzorcze, KNB, NBP...

    I są. Może nie NBP bo po co? Ale zarządy firm bez wątpienia.

    > Eee, imo to co piszesz, to brednie, a w każdym razie sposób, który
    > przedstawiasz jako rzeczywistość wydaje mi się niezgodny z nią.

    To porozmawiaj sobie z ludźmi z firm windykacyjnych, ale nie zwykłymi szaraczkami
    od czarnej roboty, lecz tymi "handlowcami".

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek