  • Data: 2004-06-23 19:37:24
    Temat: Re: fima windykacyjna - troszkę długie, ale nie za bardzo
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-23 21:34, Stasio Podróżnik rzecze:
    > Przepraszam ... Chodzilo mi o osobe posiadajaca grupe dyskusyjna ...
    > Wybacz ... następnym razem swojego spamtrapa poperfumuję fiołkami ...

    Zadałem Ci konkretne pytania w poprzednim liście. Dotyczyły one nazwy firmy,
    która RZECZYWIŚCIE kupiła długi "Kowalskich" względem ERY.

    Nie pozwolę Ci się wymigać od odpowiedzi poprzez odniesienie się li tylko do
    przedszkolnych przekomarzanek.

    Czy poznamy nazwę tej - rzekomo NAPRAWDĘ skupującej długi - firmy, czy nie ?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info