    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fima windykacyjna - troszkę długie, ale nie za bardzo
    Date: Tue, 22 Jun 2004 17:13:01 +0200

    news:cb9g57$e3p$1@news.onet.pl...

    > Jeśli firma - tu windykacyjna - nie zakupiła długu to nadal wierzycielem
    pozostaje
    > firma telekomunikacyjna.

    Hm, ale coś nie chce mi się w to wierzyć. Przecież sytuacja, w której firma
    pisze, że kupiła dług, mimo że nie kupiła, to zwykła próba wyłudzenia.
    Ponadto poświadczanie nieprawdy na dokumentach itd. Dochodziłoby też do
    złamania tajemnicy bankowej, skoro nie doszło do zbycia, a jakiś podmiot
    wszedł w posiadanie danych osobowych i innych klienta banku...

    > Pewnym osobom w tych firmach na pewno się opłaca.
    > A firmom - no cóż, to trzeba by wiedzieć ile kasy wydali a ile otrzymali.
    > Z tego co słyszałem z bardzo wielu źródeł - zupełnie się to wierzycielom
    nie
    > opłaca, no ale badań statystycznych nie prowadziłem.

    Nie bardzo sobie to wszystko wyobrażam, bo oprócz tego, co pisałem wcześniej
    dochodziłoby do działania - ewidentnego w moim przekonaniu - na szkode
    spółki. W to wszystko musieliby być więc zamieszani prezesi zarządów, rady
    nadzorcze, KNB, NBP...

    Eee, imo to co piszesz, to brednie, a w każdym razie sposób, który
    przedstawiasz jako rzeczywistość wydaje mi się niezgodny z nią.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko