  • Data: 2009-01-07 13:15:42
    Temat: Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-01-2009 o 14:03:41 Ludek Vasta <q...@x...onet.pl> napisał(a):

    > To wszystko za pierwszym razem zrobilem i wyslalem mu poczta. Tylko jak
    > to jest z *dostarczaniem* rachunku/faktury. Chodzi o to, czy moge
    > klientowi napisac, ze wg polskiego prawa nie mam obowiazku mu
    > faktury/rachunku dostarczac, ale ze ja moze sobie odebrac osobiscie w
    > siedzibie mojej firmy.

    ZTCW przepisy tego nie precyzują - a przynajmniej nigdy nie widziałem
    przepisu który by nakazywał wysłać rachunek/fakturę pocztą.
    Ale gdyby nawet był w Polsce taki przepis, to przecież
    Ciebie on nie obowiązuje. Myślisz że jak kupuję coś z USA,
    to oni mi wystawiają rachunek z podpisem?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek