eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofaktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo? › Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
  • Data: 2009-01-07 13:44:16
    Temat: Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 14:29:49 +0100, Tomek napisał(a):

    >> Ale to tylko w zakresie prawa cywilnego (art. 27 par. 1 pkt 2 p.p.m.)
    >> Jeśli chodzi o podatki to jest chyba inaczej.
    >>
    >> Myślisz, że jak wykona Ci usługę partner z Londynu, to nie musi
    >> przysłać Tobie faktury?
    >>
    > Nie wiem, nie znam przepisów w UK.

    Zapewne są takie same ;-)

    > W polskich przepisach podatkowych nie widziałem nigdy obowiązku
    > wysyłania faktur i rachunków.

    Bo go nie ma.

    > Natomiast łatwo to wyegzekwować - wystarczy się umówić że zapłata
    > następuje na podstawie prawidłowo wystawionego i dostarczonego rachunku.

    To też. A jak nie to jest IMHO zwyczaj doręczania faktur przy
    transakcjach na odległość.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1