  • Data: 2009-01-07 17:21:16
    Temat: Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:
    > Ee? A nie da się tego wszystkiego załatwić korespondencyjnie?

    Da sie. Zeznanie podatkowe mozna na urzad finansowy wyslac chyba nawet
    przez Internet, ale ja wole osobiscie, bo zawsze prosze "mojego"
    urzednika, zeby rzucil okiem na zeznanie, czy jest wszystko OK. Tak samo
    w kasie chorych i w ubezpieczalni socjalnej ow urzednik zrobi wszystko
    ze mna na poczekaniu.

    Ludek