eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofaktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo? › Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
  • Data: 2009-01-07 13:28:45
    Temat: Re: faktura poczta, czy w siedzibie - co mowi polskie prawo?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Olgierd pisze:
    > Dnia Wed, 07 Jan 2009 14:15:42 +0100, Tomek napisał(a):
    >
    >> Ale gdyby
    >> nawet był w Polsce taki przepis, to przecież Ciebie on nie obowiązuje.
    >> Myślisz że jak kupuję coś z USA, to oni mi wystawiają rachunek z
    >> podpisem?
    >
    > Ale to tylko w zakresie prawa cywilnego (art. 27 par. 1 pkt 2 p.p.m.)
    > Jeśli chodzi o podatki to jest chyba inaczej.
    >
    > Myślisz, że jak wykona Ci usługę partner z Londynu, to nie musi przysłać
    > Tobie faktury?


    A jak usługę wykona firma z Poznania dla firmy z Warszawy, to na
    jakiej podstawie ma jeszcze wysyłać fakturę? Faktura ma być wystawiona i
    umożliwiona do odebrania. Nic więcej.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1