  • 71. Data: 2003-01-21 14:11:34
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > Gwoli ścisłości: nawet kastracja nie daje 100%.
    > Jak i wstrzemięźliwość co widać po przypadku w Czechach ;(

    Hmmm..... jakim przypadku w Czechach? Gosciu byl "na diecie" i zostal
    tatusiem ????
    Strach sie bac .....
    pozdrawiam! zbisa

  • 72. Data: 2003-01-21 14:25:16
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Hmmm..... jakim przypadku w Czechach? Gosciu byl "na diecie" i
    zostal
    > tatusiem ????

    Pewnie się dużo modlił o cud ;-)))

    Qwax

  • 73. Data: 2003-01-21 14:32:20
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > mylisz sie, biologia taka prosta nie jest
    > ale mam nadzieje ze zycie akurat twojej partnerki nie zweryfikuje

    To ja cie informuje, ze mam 20-miesieczna corke i bylo to jak najbardziej
    swiadome ;)

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 74. Data: 2003-01-21 15:09:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Darek" <d...@p...onet.pl> popełnił 21 sty 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:b0j1ud$gja$1@news.tpi.pl:
    > A teraz poważnie, odpowiedz mi na pytanie, potrafisz podać
    > Nie podaję tu konkretnych statystyk ponieważ nie pamiętam, ale wiem na
    > 100% że nie spotkałem
    > się z 100%-wym zabezpieczeniem co nie oznacza że takowego nie ma i
    > dlatego proszę wskaż mi taki środek wraz z potwierdzeniem.

    A rozważałes kastrację?
    Wprawdzie to nie będzie pełne 100% jeno 99,9999....
    Ale czegóż można być pewnym na 100% w tym nieidealnym swiecie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 75. Data: 2003-01-21 15:10:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Qwax" <...@...Q> popełnił 21 sty 2003 na pl.soc.prawo utwór news:382-
    1...@2...17.138.62:

    > A parę tysięcy lat temu znaleziono rozwiązanie:
    >
    > Jeżeli sędzia wydał niesprawiedliwy wyrok to musiał ponieść karę na
    > jaką skazał podsądnego ;-)))

    Hmm... Uniewinniano go na przykład?!
    (to też może być niesprawiedliwy wyrok)

    --
    pozdro
    poreba

  • 76. Data: 2003-01-21 15:21:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    zbisa wrote:
    > Hmmm..... jakim przypadku w Czechach? Gosciu byl "na diecie"
    > i zostal tatusiem ???? Strach sie bac .....

    Nie.
    Babeczka podstępnie wykorzystała jego nasienie do sztucznego zapłodnienia
    i to bynajmniej nie "uzyskane" podczas seksu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 77. Data: 2003-01-21 15:31:43
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > no więc własnie na to chciałem poznać odpowiedz co Twoim zdaniem jest tym
    > jedynym
    > słusznym sposobem, bo kastracja, wstrzemięźliwość to trochę nie z tej
    ziemi
    > sposób ;))). Sam musisz przyznać ;))

    Oczywiscie kastracja nie jest rozwiazaniem dobrym:)
    Ale wstrzemiezliwosc dla osoby nieletniej chyba nie jest tez zla metoda. Czy
    to takie wazne rozpoczynac w wieku 13-15 lat wspolzycie? O strarszych nie
    wspominam bo takich dziewic ze swieca szukac i to duza bo by sie wypalila
    nim bym odnalazl.

    > ok. Nie będę wścibski, ale sam odpisałeś.

    Tak odpisalem ale wiecej ani slowa :)

    > Pozdrawiam

    ja rowniez

    AJA

  • 78. Data: 2003-01-21 15:33:41
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > A rozważałes kastrację?
    > Wprawdzie to nie będzie pełne 100% jeno 99,9999....
    > Ale czegóż można być pewnym na 100% w tym nieidealnym swiecie?

    Pewnei dwoch rzeczy:
    - ze sie urodziles
    - ze umzesz

    co do pierwszego o ile to nei jest matrix to jest faktem

    drugie .. nie iadomo co przyszlosc przyniesie :))

    ech

    AJA

  • 79. Data: 2003-01-21 16:04:06
    Temat: Odp: facet to świnia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0jb01$7db$...@n...tpi.pl...

    > A Ty którym z tych trzech sposobów się zabezpieczasz? ;)))))

    grupy Wam się nie pomyliły?
    może pojdziecie potrenować na seks , co?

    Sandra

  • 80. Data: 2003-01-21 23:15:34
    Temat: Re: [OT] Re: facet to świnia
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> ihn
    news:Xns930A2E6C66725dziobas@127.0.0.1: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Kto dal Ci prawo mowic za wszystkich?

    Czytaj ze zrozumieniem - napisałem "właściwie nikt", co znaczy, że
    być może nieliczne jednostki się znajdą, ale nie będzie ich wiele.

    Jeśli chcesz się koniecznie przekonać na własnej skórze o wielkiej
    popularności Arnolda Buzdygana, proponuję zapytać o niego na grupach
    pl.comp.www, pl.news.admin, pl.comp.grafika.grafika3d czy też np.
    pl.misc.telefonia. Grupę pl.soc.seks pomijam...
    To nie są wszystkie grupy, ale nie chce mi się googlać i wyszukiwać,
    gdzie też STI / Elita.pl / Dari / Astec SA sobie pisze.

    > Proponuje liste, kto czytajac posty elity zaluje ze nie ma w
    > polsce eutanazji niech sie wpisze:

    Z takim pytaniem mógłbyś wystartować na wielu grupach ale dostałbyś
    wykład o trollowaniu i sporo plonków za wzbudzaniu sztucznego ruchu
    i prowokowanie do flame'ów.

    > Wedlug Ciebie wszyscy sie wpisza?

    Patrz wyżej...

    > Mozemy sie zalozyc. Powiedzmy o Twoja karte rowerowa.

    Z tym akurat będzie problem, bo ona już chyba nie istnieje...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"