    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eBay - wiazaca sprzedawce oferta nabywcy ?
    Date: Mon, 16 Mar 2015 16:45:32 +0100

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    news:me6c43$8vn$1@node1.news.atman.pl...
    > Trafiłem coś okazyjnie na niemieckim eBay, to było 'zaproponuj ofertę',
    > zaproponowałem, przeszła :-)
    > Powiedzmy 179 zamiast 249 'kup teraz', no i do Polski wysyłają za drobne
    > 21 euro.
    > A, i zapłaciłem pp.
    > No i fajnie, tyle że sklep się wykręca (jak już zapłaciłem) 'po tej cenie
    > to już nie mają'.
    > Wnioskowali w systemie eBay o zgodę nabywcy na dowołanie transakcji,
    > odrzuciłem.
    > Wolałbym towar niż zwrot (przez pp).
    > Ciekawi mnie, czy ktoś uruchamiał podobną procedurę 'zmuszenia' sprzedawcy
> [...]

    Rozumiem że aukcja się już zakończyła i wylicytowałeś towar po niższej cenie
    niż "Kup teraz" a sklep teraz nie chce wysłać towaru. Jeśli w opisie aukcji
    nie pisze że sprzedający nie wysyła towaru po cenie niższej niż jakaś tam
    kwota to wtedy sprzedający zmuszony jest regulaminem serwisu aukcyjnego do
    wysyłki. To tak jak by ktoś wylicytował coś an Allegro i cena by mu nie
    odpowiadała i nie chciał sfinalizować transakcji. Można by skontaktować się
    z Ebay że sprzedający nie chce wysłać towaru mimo wygranej i zapłaconej
    aukcji.