  • Data: 2015-04-01 02:19:41
    Temat: Re: eBay - wiazaca sprzedawce oferta nabywcy ?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> napisał w wiadomości
    news:mfem7a$fq0$1@node1.news.atman.pl...
    > Dzięki,
    > Z niemieckim niedokonanym zakupem zakończone, musiałem wejść przez
    > niemiecką stronę (bo kupowane przez ebay.de i warto na to uważać przy
    > zakupie) i dostałem zwrot przez niemiecki eBay (różne eBay-e mają różne
    > warunki ochrony!!).
    > Ale nie chodziło mi o zwrot 200 euro, lecz o wysłanie towaru.
    > Niestety brak honoru u sprzedawcy ;-)
    > Jeszcze mi pozostaje inny spór z jakimiś małymi rączkami (ebay.com lub
    > ebay.pl i przekierowanie) i tu wystakuje ten cytowany komunikat.

    Szkoda że się nie dało wywalczyć wysyłki towaru. Czy rozmawiałeś na tej
    infolini z kimś czy tak po prostu Paypal oddał kasę.
    Ale co, żądałeś zwrotu kasy czy tylko otworzyłeś spór lub termin minął? Bo
    zwykle na niemieckim eBayu do 20 od otwarcia sporu można żądać zwrotu kasy.

    Prawdę mówiąc polski eBay jest do niczego tutaj brakuje wielu udogodnień
    jakie posiada np niemiecki. Często wiele linków nie działa lub występują
    inne problemy. Dlatego też podlegam pod niemiecki bo tam się pierwotnie
    rejestrowałem. Polska wersja to porażka i nigdy w życiu by mi do głowy nie
    przyszło finalizować jakąś transakcję przez polską wersję.