  • 1. Data: 2012-07-08 16:26:59
    Temat: e-sad: moge sie cos dowiedziec ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Hej
    Dostalem jako powód z e-sądu nakaz z klauzulą wykonywalności.
    Czy mogę się dowiedzieć jakoś, czy pozwany odebrał nakaz czy też był jakis
    zapisek ze strony listonosza (typu adresat nieobecny itp).
    Mogę wniesć np pismo teraz z takim zapytaniem ?

    Fantom

  • 2. Data: 2012-07-08 17:19:37
    Temat: Re: e-sad: moge sie cos dowiedziec ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-08 16:26, Fantom pisze:
> [...]
    > jakis zapisek ze strony listonosza (typu adresat nieobecny itp).
    > Mogę wniesć np pismo teraz z takim zapytaniem ?

    Zajrzyj do akt sprawy, będzie zdjęcie koperty/zwrotki.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-07-08 17:40:49
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Zajrzyj do akt sprawy, będzie zdjęcie koperty/zwrotki.

    Dzieki.

    Fantom