  • 1. Data: 2004-12-11 04:58:18
    Temat: dziwne zarządzenie
    Od: "Bodzio" <k...@p...pl>

    Jestem na stażu w sądzie rejonowym i ostatnio zdziwiło wszystkich pewne
    zarządzenie prezesa sądu okręgowego. Zarządzeniem tym zabronił sędziom
    używania w pracy prywatnych komputerów (służbowych nie mają), gdyż
    posiadający taki sprzęt są bardziej "wydajni", załatwiają więcej spraw, co
    też jest niesprawiedliwie wobec pozostałych.
    Przyznam, że wydaje mi się, że chyba byłoby lepiej, kupić dla tej pozostałej
    części kompy, a nie utrudniać pracę. Ja osobiście jestem pod wrażeniem.

    Bodzio

  • 2. Data: 2004-12-11 06:05:01
    Temat: Re: dziwne zarządzenie
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Bodzio napisal/a:
    > ..

    Dziwne ? No co Ty. Poprostu nie chce zawyzac sredniej wydajnosci pracy w
    sadzie bo a nuz okaze sie ze jednak mozna wydajniej pracowac i co ?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-12-11 08:08:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bodzio" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    Ooo! Widzę, z i sądy trafiło. Policję trafiło definitywnie gdzieś na
    początku roku. :-)) I tak macie połowę roku.

  • 4. Data: 2004-12-11 08:19:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Ooo! Widzę, z i sądy trafiło. Policję trafiło definitywnie gdzieś na
    > początku roku. :-))

    poważnie?

    KG

  • 5. Data: 2004-12-11 08:31:30
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <

    > Ooo! Widzę, z i sądy trafiło. Policję trafiło definitywnie gdzieś na
    > początku roku. :-)) I tak macie połowę roku.

    Policjanci też mają taki zakaz ?

    Nie chcę mi się wierzyć, jakiś absurd !

    Pzdr.

    Marek

  • 6. Data: 2004-12-11 09:08:09
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 09:31:30 +0100,
    osoba podpisana: Marek <p...@i...pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <

    > Policjanci też mają taki zakaz ?
    >
    > Nie chcę mi się wierzyć, jakiś absurd !
    Akurat w Policji bym jeszcze to zrozumiał (utrudnienie wynoszenia danych
    te sprawy), choć w dobie powszechnych (jakie jest polskie słowo )
    Pen-drives, jest pewnie nieskuteczne. Ale w sądzie ? Hmm. I to jesczcze
    z takim uzasadnieniem ?
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler