  • 1. Data: 2004-12-11 07:40:38
    Temat: Jaki przepis podatkowy ... dot. współuczestniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej
    Od: "Tomek\(NewComer\)" <t...@n...pl>

    Witam Was

    Mam pytanie

    Jaki przepis podatkowy mówi iż jeżeli ktokolwiek z członków mojej rodziny
    czerpie korzysci majtkowe z tytułu prowadzonej mojej działalności
    gospodarczej lub współuczestniczy w jej prowadzeniu to dopowiada swoi
    majątkeim przed US za moje zobowiązania podatkowe.

    Mam tez takie pytanie - czy jeżeli ktoś z mojej rodzin bezpłatnie użycza mi
    samochodu, to czy uczestniczy w prowadzeniu mojej działalności czy nie.
    Chodzi mi o wrzucanie kosztów za paliwo w koszty mojej firmy ale nie chcę w
    przypadku jakiś moich kłopotów podatkowo zobowiązaniowych wsadzać na minę
    członka mojej rodziny.

    Będę wdzieczny za wszelkie sugestie

    Tomek