    From: "Bodzio" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dziwne zarządzenie
    Date: Sat, 11 Dec 2004 05:58:18 +0100

    Jestem na stażu w sądzie rejonowym i ostatnio zdziwiło wszystkich pewne
    zarządzenie prezesa sądu okręgowego. Zarządzeniem tym zabronił sędziom
    używania w pracy prywatnych komputerów (służbowych nie mają), gdyż
    posiadający taki sprzęt są bardziej "wydajni", załatwiają więcej spraw, co
    też jest niesprawiedliwie wobec pozostałych.
    Przyznam, że wydaje mi się, że chyba byłoby lepiej, kupić dla tej pozostałej
    części kompy, a nie utrudniać pracę. Ja osobiście jestem pod wrażeniem.

    Bodzio