  • Data: 2005-09-19 14:54:45
    Temat: Re: dziwne wezwanie na policje, co o tym myslicie
    Od: "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takim razie zupelnie nie wiem o co chodzi tej policji .

    ja również...
    ( szkoda ze
    > waliles glupa z tym umawianiem sie przez telefon ) Kazdy kij ma dwa konce
    .
    > Teraz policjant moze porobic ci kilka rzeczy w ramach odwetu .

    fakt ale kilka razy mnie wzywano w charakterze świadka i zawsze przychodził
    mi papier do domu stąd moje zdziwienie a ze dzwonil na komorke to tym
    wieksze i na serio nie byłem nieuprzejmy zwyczajnie trwałem przy swoim ze
    chcialbym miec wezwanie a nie na telefon sie umawiac

    > Nie wiem co ta faktura nawywijala , ale takimi sprawami w pierwszej
    > kolejnosci zajmuje sie UKS albo inne powolane organa ale w moim mniemaniu
    > skarbowe .
    > Dalej ksiegowa lub tez wlasciciel , w zakresie twoich obowiazkow
    sluzbowych
    > nie lezy kwestia sprawdzania wiarygodnosci dostawcy ( czy firma istnieje
    czy
    > tez nie istnieje )
    >
    > J.

    nie mam nawet możliwości zweryfikowania tego tym bardziej ze firma była z
    innego miasta a kojarzę te faktury bo siedziałem po godzinach i je
    wprowadzałem... Piotr
    PS Powiedzieć wszystkie szczegóły które pamiętam i kto mi je dal? czy udawać
    oderwanego od rzeczywistości?